1 Petra:

skriven

Underbart att se att det finns fler som är vakna,trodde det bara va jag och Tumadre, ha ha...

Ha en bra dag :)

2 A:

skriven

God morgon...

Hoppas du får en bra dag i solen =)

Kramen....

3 Ellen:

skriven

åh, den bilden,, va hungrig jag blir,,, bäst jag går och äter frukoskt genast !

4 Jenny:

skriven

PRECIS så ser mitt frukostbord ut också skrattar



Nä, en kopp kaffe och en bloggpromenad, sen blir det väl en macka eller nåt framåt 12, typ...

Jag är usel på det där med frukostar...tar mej ungefär 2 timmar att "bara få upp ögonen"!

Kram och ha en go torsdag! //Jenny

5 vivan:

skriven

Tack för påminnelsen...skall sätta på min gröt...

Har svårt att äta på morgonen...så det blir frunch...ha nu en skön solig dag...för visst skiner solen hos dig?kramiz

6 synne:

skriven

Och där sa magen ifrån att det är dax för mat.....

Hungrig.

Kommentera här: