Nu är jag hemma!

Vi har haft en riktigt härlig dag jag och S. Eftersom vi båda var rätt fikasugna så blev ett av våra första stopp på Getberget
där vi käkade varsin räkmacka och kaffe.



Den här utsikten kunde vi beundra medans vi fikade.



Efter fikastoppet så besökte vi 5 olika loppisar men det är inget riktigt flyt i handlandet i år...
Gjorde i alla fall av med lite drygt en hundring på lite prylar.



Cementkrukorna tror jag att jag ska måla blå eller så får dom vara som dom är, jag har inte riktigt bestämt mig ännu.
Den svarta prylen ska jag ha under kaffepannan, tänder jag ett värmeljus under så håller sig pannan varm längre.
Korgarna är bra att ha när man behöver göra en akut gå-bort-present till exempel. Jag tycker alltid jag saknar korgar när jag behöver en korg till det ändamålet. Bordet ska jag ha ute med en vaxduk över, behöver något att ställa några av mina pelargoner på.



På en av loppisarna kunde man även få köpa lite blommor så jag passade på att utöka min pelargonsamling och på köpet så fick jag en humle som jag ska plantera vid stallet.

Även fast det inte blev så många fynd så är jag nöjd med dagens utflykt, huvudsaken var ju egentligen att vi skulle ha en kompis-dag tillsammans och det har vi haft. Tiden bara rusar iväg sådana här dagar!!
Som sista stopp idag blev det en tur på Systemet.
Jag har köpt lite godsaker så i kväll ska jag mysa till mig med detta.



Vad har ni gjort idag?
1 Freddeland:

skriven

getberget har jag varit mycket på. Mest på vintern :)

2 Ann-sofie:

skriven

Ser ut som du haft en trevlig dag.

Jag har bara kämpat mot hungern och varit på promenad.

Ska snart åka till jobbet.

Ha de gott

kram

3 Tina:

skriven

Så lite som möjligt..tagit vara på solen o värmen idag+25 i skuggan idag.;)

4 carina:

skriven

Vad jag gjort idag....legat och dragit mig mest ;)

Ähh, nu har man gjort sitt första jobbarpass efter semestern....allt är som vanligt igen.

Härlig dag du haft...precis som en bra semester dag ska va :)

Behåll krukorna som de är du...gillar det lite råa stuket. Gillar drickat..precis i min smak ;)

5 Helena:

skriven

Vilken trevlig dag. På min blogg kan du se vad jag har gjort :)

6 Mia:

skriven

Bordet!!! Jag behöver två såna bord, juu....Inte fasen hittar jag några! Lyckost... ;-)

7 synne:

skriven

Aha, nu är jag med. Det var inte en baja päron alltså. Den är där....

De där tre x ciderna har jag smakat.

Den röda var väldigt söt. Sötningsmedel.....

Men de andra kan jag rekomendera.

kramen vännen.

Synne.

8 synne:

skriven

Hoppas räkmackan var god. Utsikten var det ialla fall inget fel på. Smart med korgar. Jag gör faktiskt lika dant hehe.

Bra att ha när man ska ge bort en blomsterkorg eller nått sånt.

9 Gardnelly:

skriven

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

Kommentera här: