Ni kan aldrig tro...

....vad jag och A-C hamnade på idag efter att vi hade fikat och surrat...just det...en loppis!  =)
Jag gjorde fina fynd men dom visar jag inte förrän i morgon.
Det blev en härlig kompis-dag idag också. När jag åkte hem så hämtade jag upp mamsen, nu medans hon ser nyheter och Allsång så passar jag på att blogga lite.


1 Ann:

skriven

Åh så spännande!For förbi en loppis idag på åstön...så dumt! Man ska ju stanna!

2 A:

skriven

Hehehehe... Såklart =)

Men nog är det kul med loppis....

3 Anna:

skriven

fin bild!

4 synne:

skriven

Du hittar på så mycket skoj hela tiden....

Härliga människa.

Kramen Synne :D

5 Olelinda:

skriven

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

Kommentera här: