Muisar

Nu var det länge sen jag visade några ko-bilder här i bloggen.
För eventuellt intresserade så kommer det bilder här.



Väntar på att få gå över på nytt bete.



Ettan, Tvåan och Trean har vuxit på sig.







När matte ropar så kommer vi lufsande.
1 Elisabeth:

skriven

Svar (Ge mig Chicken McNuggets): Åh vad bra att du är nöjd med ditt namn :) För det är inte jag, därav frågan jag ställde..

2 Cissi:

skriven

Kossor är rätt gulliga, men de är hemskt nyfikna. På min promenadrunda går jag genom en kohage. Ibland händer det att jag får gå extra fort eftersom de följer efter.. :o)

Eller också ligger de bara där och tittar storögt på mig när jag går med snabba steg. Kan riktigt höra hur de tänker "varför ila när man kan ligga här och ha det gott"?

3 carina:

skriven

Härliga KOmpisar ni har i hagen...gillar kossoe jag ;)

4 Isabella:

skriven

Kossor :D

5 evans:

skriven

De ser ut att ha det bra där i hagen :)

6 synne:

skriven

Jag diggar muisar. Dom är så coola....

Härliga bilder på Ettan, Tvåan och Trean hehe....

Kramen Synne.

Kommentera här: