Motorcykel-kvällen

I går kväll kom dom igen...motorcykelgänget med mest 40+ knuttar som besöker vårt Sommarcafé varje sommar...det är SÅ MÄKTIGT att se dom komma rullande på byvägen...en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG karavan.
Det brukar vara ca 80 stycken...det har aldrig varit över 100 stycken tidigare...i går var dom 120 stycken!!!
Jag blev faktiskt tårögd när dom rullade in...och mullret var öronbedövande...en härlig kväll var det.



1 jayne:

skriven

Ja...det måste ha varit mäktigt...förstår jag!!! Räckte kakorna....

ha en bra dag ute i solen.

2 A:

skriven

Häftigt =)

Det är verkligen något speciellt med motorcykelkaravaner.....

3 Fia:

skriven

Vad häftigt! Det måste ha varit en fantastisk känsla även för deltagarna. Tänk att vara del av en sån mäktig karavan.

4 Nilla:

skriven

God morgon

Ja visst låter de gott....förstår att du blev tårögd

Ja det har vart fullt upp och det lär ju vara det ett tag.Fast jag funkar bäst när det händer något..Må så gott

5 jayne:

skriven

så bra!!!

Kul med udnersta bilden..man ser "männen" stå o beundra de häftiga MC:na...hi hi hi

6 britten:

skriven

OJ !ja det är en mäktig känsla så jag kan förstå dina tårar...

7 Ann:

skriven

Ska göra 10 kg kycklingfilé till bröllopet:)

8 Gabbi:

skriven

Javisst e de mäktigt!!

Maken å jag hade MC förr, men vi sålde för 3 år sen..men de blir nog en snart igen!!

Älskar att åka i MC-kortege!!

Häftigt!!

9 Kattis:

skriven

Gormorgon!

Visst är det mäktigt! Jag har varit med några gånger när vi gjort sånt och man är väldigt ball när man "ramlar" av bågen som spätta. Hihihi.



10 vivan:

skriven

Många knuttar från Kumla Örebro åker till A-sund och fikar ...de träffas nere på hamntorget...Ibland kan det vara upp till 50-70 hojar beroende på vädret...men härligt att se dem brumma iväg...kramiz:)

11 Camilliondollar Baby:

skriven

Va härligt!



Kram

12 Erik:

skriven

Blott båg vid båg jag såg... Hi, hi!

Måste ha varit väldigt mäktigt! Räckte fikabrödet till alla?

13 Tina:

skriven

Låter lite som när vi har tisdagträffen här i stan då far vi till en hemlig ort o fikar.

14 synne:

skriven

Fick samma känsla som du.

I Norsholm där var de varje torsdagskväll förr. Hur det är nu vet jag inte.

Men visst är det en go känsla i kroppen när de kommer rullande i en låååååång rad.

Fina cycklar har dom med.

15 Sara:

skriven

Kan tänka mig att det är häftigt att se. Man tänker ju alltid att det bara är en massa superhårdingar, som man är lite rädd för, men att de rullar in på ett sommarcafé är ju bara för mysigt! Hoppas att du njuter i solen idag :-)

Kommentera här: