Då var det dags



Nu finns det ingen återvändo, det är dags att göra sig i ordning och hoppa i fin-kläderna.
Missförstå mig inte nu, jag ser verkligen fram emot bröllopet, men den här värmen är bara för mycket!!
A ringde mig nyss, han jobbar idag, och berättade att han varit och köpt en takfläkt och en bordsfläkt till sovrummet.
"INTE EN NATT TILL I DEN HÄR HETTAN"
Han tål värmen sämre än mig, jag sover i alla fall även om det är varmt.


Jag hoppas ni får en härlig lördag, det ska vi ha, och glöm nu inte att dricka mycket vatten!!
Jag ska nog dricka lite annat också...
;)
KRAM!

1 Tina:

skriven

Här är det varmt oxå...men jag skall inte klaga nu när det äntligen kom lite sol o värme.

Ha det så trevligt i kväll.

2 Ellen:

skriven

ha det så mysigt, bröllop är alltid roligt,,,, men håller med om värmen, jobbigt att behöva vara finklädd i dena värme också... men men...

3 Borthy:

skriven

Hmm..känner mig lite dåligt uppdaterad här?....Är det du som står brud? Nåväl...i så fall tror jag inte en fläkt kommer hjälpa mot hettan i sovrummet...den får ni nog stå ut med :-D ! kram

4 britten:

skriven

å så roligt med bröllop men gissar att det blir svettigt....men det kommer kväll och svalka och svalt gott vin förhoppningsvis..kram

5 Gabbi:

skriven

Åh...jag älskar bröllop!!

Ha det så kul, å glöm inte att dricka svalkande ;)!!

Kram

6 My:

skriven

ÅÅå hoppas ni har det jättetrevligt! Kan inte tro ngt annat...men varmt lär det va!

Dricka vatten, ja jag har gjort mina misstag där och lärt mig av dem, så jag hinkar på :)

7 Lena:

skriven

Allt gott i sommarhettan!

8 linda:

skriven

Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll!



9 Mia:

skriven

Kanske han borde köpt en sån där liten batteridriven handfläkt till dig också...det lär ska finnas sådana... L

10 Inger Maryissa:

skriven

Hoppas det var en trevlig dag på brölloppet trots värmen.

Och jag det är verkligen varmt, och det jobbigaste är att det blir så varmt inomhus.

Annars tycker jag det skulle vara helt ok.

Och som tur är så är kvällarna helt underbara.

Ha det så bra.



11 carina:

skriven

Ett varmt bröllop....inte kul att försöka vara fin och sminkad då :/

Men det fina är på insidan och alla är nog lika varma idag :)

Är glad att jag är där jag är dehär dagarna och kan bada.

12 Channi:

skriven

Sv; Visst är den!



Hade du kul på bröllopet? :)

13 Gabbi:

skriven

Morning sweetie!!

Hoppas att det va lyckat...bröllopet alltså!!

Ha en fin söndag!!

Kram

14 A:

skriven

Morning...

Hoppas ni hade trevligt igår =)

Kram

15 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Hoppas det blev en fin dag igår.

Ha det gott!

16 synne:

skriven

Hoppas att allt gick bra.

Förstår A där. Vi har en stor fläkt som surrar om nätterna nu. Hjälper inte ett dugg att alla fönster är öppna alls....

Inget tjockt täcke, bara ett påslakan på sig men inte heller det funkar....

Fläkt är grejen.

Kramen mig.

17 Madeleine:

skriven

God morgon! Hoppas du hade det trevligt på bröllopet. Ha nu en underbar söndag i solen. Kram Madde

18 Vaniljis:

skriven

Hoppas att ni hade trevligt trots värme. Men det är ju bättre än regn! Ha en fin dag!

19 kats:

skriven

fniss ja det här härligt varmt nu.... jag har längtat så... så jag vågar inte yppa om att jag tycker det är lite för v...t..



hoppas bröllopet gick bra och att ni hade det mkt trevligt.

20 Fia:

skriven

Hoppas bröllopet blev lyckat. Även om det var varmt känns det säkert roligare för brudparet att minnas en bröllopsdag med vackert väder än om det hade varit grått och regnigt.

Kommentera här: