Min sista semesterdag

 
I dag har jag min allra sista semesterdag och det känns väl inte så jättekul men nu är det som det är...
Jag skulle helt klart kunna vara ledig MINST 4 veckor till men jag vet ju också att när jag väl kommer till jobbet så tycker jag att det är kul att jobba.
Det jag kommer att sakna mest är det här att inte behöva bry sig om vad klockan är, det är så skönt att bara göra det man får lust med och på vilken tid som helst.
Livet blir liksom mer inrutat när vardagen börjar igen.
Som tur är så börjar mitt schema nästa vecka med en ledig och så är det ju en helg nu först också så jag är ju ledig fram till tisdag natt nu i alla fall.



1 Nina:

skriven

Semestern rusar alltid så fort. Sedan är det en evighet till nästa semester.



Gomorron!

2 Inger Maryissa:

skriven

Kan tänka mig det känns lite trist att det är sista semesterdagen även om du trivs på jobbet.

Semester är ju så skönt då man får möjlighet att inte behöva bry sig om klockan och kunna ta dagen som den kommer.

Hoppas det blir en lugn start på jobbet, och än är det några dagar dit.

Ha det så bra.

Kommentera här: