Manikyr, före och efter

Jag lyxade ju till mig idag och gjorde manikyr på nagelsalong...oj,oj vad jag är dålig på underarbetet märker jag.
Så här såg mina naglar ut före...



...och så här ser dom ut nu.

1 A:

skriven

Mycket snygg färg =)

Och du har väldigt fina naglar....

2 Nettan:

skriven

gud va snyggt !

Jag gjorde också naglar förrut, men dom blev helt förstörda av limmet och är det fortfarande tyvärr.



kram

3 annebelle:

skriven

Wow, tjusigt! Skulle gärna pröva själv men vet inte om jag fixar att ha sådana fina långa naglar. Går de inte av och så när man städar och jobbar i trädgården och sånt... :-o

4 Tina:

skriven

Schnyggt!! blev det det blir att måla min i morrn kväll...inte riktigt fina som dina. Jag tror du menar toscamuffins..men tacomuffins .. kanske man skulle prova på det.. oxå låter ju inte helt tokigt eller?

5 synne:

skriven

Jag förstår inte att du klarar av att ha så långa naglar....

Jag skulle bita av dom på en gång....

Men fina blev dom..

6 Petra:

skriven

Snygga naglar! Det är verkligen vardagslyx det där som varenda tjej borde unna sig. Jag har gjort naglar själv i massor av år men har tröttnat på att materialet man får tag på är rena skiten så jag går nog snart till en salong å lyxar till det jag med!!

Kommentera här: