Man ska säga till
Den här väskan köpte jag för ca 1,5 månad sedan och idag när vi var i Birsta så lossnade ena handtaget.
Först blir jag bara less men sen kommer jag på...kunden har ju alltid rätt.
Kedjan där jag köpte väskan finns i Birsta så jag gick dit och sa som det var.
Först är kassörskan mycket tveksam till att hjälpa mig eftersom jag inte har kvitto och hon inte har artikelnummer eftersom just den butiken i Birsta inte salufört väskan.
Jag lyckas i alla fall övertala henne att ringa butiken i stan och få artikelnumret och att hon kanske kan ta väskan som verifikation i stället för kvittot...och jag lyckas!!
Hon säger också att man som kund har rätt att reklamera i två år??!!
Låter fantastiskt så nu gäller det att alltid spara kvitton, alla kassörskor är säkert inte lika vänliga som den här tjejen.
Jag hittade i alla fall en ny väska och jag slapp dessutom betala mellanskillnaden.
Ibland har man flyt!
=)
skriven
Vad bra =)
Snygg var den också, den nya =)