Lovade ju visa....

....mina "bränd brön".




Solen är så stark!
Jag satt stilla i solen och läste 30 minuter och blev så här...och jag var INTE vit innan...
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Ser ont ut...

2 Camilla:

skriven

Usch, ja den är hemsk nu. Så här var den inte för bara tio år sen tycker jag..

Här är det alla rekord som finns på värme idag tror jag. Plus att det är fuktigt. Känns som om det skulle bli åska. Det vore nog inte helt fel.

Så nu blir det solskyddsfaktor för dig nu då:-)

Ha det så bra i hettan:-)

3 Nilla:

skriven

hmm nice....solskyddsfaktor 50 ..även om man har färg innan...

4 Cajsa:

skriven

Ouch! =/

5 Carina:

skriven

Inte bra att bränna sig....T-shirt på i morgon nu :/

6 synne:

skriven

AJ! använd fuktcreme nu så du inte börjar fjälla.

Ser inte så skönt ut då...

Stackare.

Kramen mig.

Kommentera här: