Kli i näsan



Jag visste väl att det var så...höga halter av gräspollen...inte undra på att näsan kliar och rinner...nu räcker inte allergitabletterna till längre...
1 Anonym:

skriven

ja e glad att ja inte e alergisk :D

2 Tina:

skriven

Tack! förkylning o allergi är inge bra kombination.jag o barna har den erfarenheten:)

3 Ellen:

skriven

usch ja, nu efter allt regn så har det kommit igång igen,,,

4 A:

skriven

Usch vad jobbigt....

Är så glad att jag inte är allergisk =)

Ha det fint vännen...

Kram

5 Inger Maryissa:

skriven

Jobbigt med gräsallerig och andra allergier.

Jag hade sådant när jag var yngre, men som tur är så har min allergi minskat betydligt nu.

Hoppas du fort kan få tag i allergitabletter.

6 Annica:

skriven

Mmm.. Det är ett rent helvete nu.

För mig funkar allergi-nässprayen bättre än tabletter. Har du testat den?

Ha en bra dag!

Kommentera här: