Kezo och Kezella

Tillåt mig presentera sötnosarna som flyttar till oss om några veckor, och tack för hjälpen med namnförslagen.
=)
Kezo är den svart-vita och Kezella den brun-spräckliga,
Underbart söta eller hur?



1 Patricia:

skriven

svar: ja, jag minns. självklart inte allt, men väldigt mycket.



usch, jobbigt :/

2 Ellen:

skriven

dom är verkligen bedårande söta =D

3 vivan:

skriven

Oh, så söta!Vilka gulliga namn du givit dem...

Jag hade en katt en gång som hette "Lupina"he.he...vilket namn...kramiz:)

4 Nettan:

skriven

Sötnosar ! OCh vilka gulliga namn !



kram

5 Lena:

skriven

Jättesöta kattungar :). Vad det gäller Bamse så fick han lugnande för 1600 kg när det skulle sättas en ny nosring så man vill inte ha honom på tårna ;)

6 Ann:

skriven

ÅH så söta!

7 Åsa:

skriven

Awwwwwwwwww...så söta! E nåt speciellt med katter trots att jag e hundmänska.. :) e tyvärr allergisk mot katter dessutom..men svårt att motstå en kattunge!!

8 Agge:

skriven

Svar: Jo, riktigt, riktigt bra!;)

9 Sandy:

skriven

Vilka ursöta små katter!! Hur många katter ska ni ha?! Och hur fick du med P på detta?! :) Kram!!

10 Inger Maryissa:

skriven

Men vilka söta bilder med kissarna.

11 synne:

skriven

Så söta de är, Kezo och Kezella. Bra namnval tycker jag...

Lycka till med de små liven.

Kram från mig.

12 Pia:

skriven

trevligt att det blev mina namnförslag :)

jag har haft namnen på egna katter men det var längesedan

13 MissyElliot:

skriven

Kezella blev ju en klockren matchning till Kezo!

Urgulligt

kramiz

14 Jacobfrida:

skriven

Beautiful site!

Kommentera här: