Kattungar

Titta vad jag hittade i grannarnas garderob.
=)
Dom är 4 veckor i morgon.



Den här lilla killen ska nog få flytta hem till oss.



Någon som har något bra namnförslag till en så här söt liten katt-kille?
1 Freddeland:

skriven

fredde!

2 Angelica:

skriven

Svar: Haha ja. Det tyckte jag! :) Finns på Maxi faktiskt, hahaha.

3 Camillailla:

skriven

Dom är bara fööör söta

4 Carina:

skriven

Helmer, vem som helst ser ju att det är en liten Helmer du har där :-)

Syrrans buyik ligger i stadsdelen Brynäs på Femte Tvärgatan 34, har jättemycket fina saker verkligen!

Ha de gött hälsar Carina

5 Marina:

skriven

Morris/Mårris är mitt favorit kattnamn!

6 malyyn:

skriven

Nej vad söötaaaaaa.

7 Angelica:

skriven

nej men gu vad sött ! jag tycker du ska döpa honom till typ piggelin eller nå hehe ;P

8 Inger Maryissa:

skriven

Nämen...vad söta !

Vad kul att en av lill-kissarna kommer att flytta hem till er.

Det är så mysigt att få en kisse när den är liten.



9 Rebecca .:

skriven

Aww, gud vad söt! :)

Va med och tävla om "Dagens blogg" i min blogg! :)

10 Mickan:

skriven

Melander..höhö



Ha det så bra

11 carina:

skriven

Missunger så söt..och du ska ha en så klart ;)

12 Cammie:

skriven

naw* :)

13 JOSEFINE:

skriven

ååh vad söta :D

14 Kattis:

skriven

Åh, jag vill ha fler katter.

Ha en skön kväll, själv ska jag lägga mig snart.

15 Josefine:

skriven

Åh, vilken söt :)

16 SARA:

skriven

Aaaaw! I början på augusti ska jag få hem två små kattungar! En orange-vit och en brun-svart-grå :) Hihi, så söta! :)

17 Lina:

skriven

Hejsan :)



Hoppas allt är bra med dig. Först & främst vill jag påpeka hur fin, snygg & rolig blogg du har,

den får tiden att gå när man har tråkigt.! Alltid lika skoj att läsa :)

Nu till min fråga, jag har också en blogg, men kan absolut NOLL när det gäller att redigera den,

så jag undrar om du kanske skulle vilja hjälpa mig med det? Hade varit supergulligt,

du vet ju hur man gör! :)

Behöver absolut inte vara så avancerat.

Fast jag kan tänka mej att det finns många som kontaktar dej, så du har kanske mer eller mindre

inte tid för det? :p eller ingen lust överhuvudtaget? :(



hör gärna av dig!







Varma Kramar / Lina, 20

18 Ellen:

skriven

vilka små sötnosar,,, dom är verkligen jätte gulliga allihopa,,, Hmmm, namn,,,, jag har alltid haft lite speciela namn på mina,, tex Toulouse, Shakespeare, Whisky, Cassiopeia osv,,, jag tycker han ser ut som en liten castor faktskt,,, (tänker då på stjärnbilden/stjärnan castor)

19 Åsa:

skriven

Awwwwww... så otroligt söta! Synd man e allergisk bara :/ Nemo passa den lilla krabaten tycker jag :)

Allt gott/Åsa.

20 marre:

skriven

va söta=)

21 DENISE DORNELL:

skriven

naaw va söta!!!

22 soffie:

skriven

ÅÅÅ så söta å mamman va ju jättefin!

23 evelina:

skriven

gud va söta!

btw, den borde heta bamse!

24 JOSEFINE:

skriven

läs gärna och kommentera mitt inlägg, vill höra vad du tycker om det jag skrivit!

25 biljana:

skriven

naw, vilken sötnos :')

26 vivan:

skriven

Jag tycker det ser ut somen Sören....eller Vilse...

kramiz...sååå söt...mamman liknar min Essin

27 A:

skriven

Nämen vilken sötis =)

En liten Kurt kanske ;)

28 christel:

skriven

Helt klart en Malte...solklart

29 Emelie:

skriven

Söta! :)

Agria har en lista på kattnamn på deras hemsida har jag för mig ;)

30 Maria:

skriven

Vilka snyggingar. Jag hade en kill katt som jag kallade för Snoppen...fniss...mamma gillade inte namnet.

Tjing

31 Nadia:

skriven

lulle skulle va gulligt namn:)

32 JONNA - bättre än blondinbella!:

skriven

Korven tkr jag ! :)

det hette min, han dog dock 17 år gammal!

33 sandra:

skriven

guuuuuuuud så söta!

34 Marina:

skriven

Näe, va söt!! :)

35 Diana:

skriven

Aw, gud så söta! Man blir helt tokig att se på dem :)

36 Ann:

skriven

God morgon! JAg blir kär! Dom är så söta!

Inlägg verkar inte publiceras idag;/ Tråkblogg.se

37 Ann:

skriven

Hm nu verkar inte kommentarer heller funka??

38 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Hilding!! De ser väl vem som helst...att han heter Hilding så klart!!!

Hahahha

Ha en fin dag!!

Kram

39 A:

skriven

Morning....

Idag var jag först =)

Kram...

40 Lena:

skriven

Vilka små sötnosar :)

41 synne:

skriven

så söta.....

Den lille killen som ska få flytta hem till er, påminner om min kisse jag hade. Han hette Tudor, men blev kallad för Tudde rätt och slätt.

Så mitt förslag blir självklart Tudde.

42 Tina:

skriven

Söt kisse...synd att man är allergisk..annars vet jag vem som skulle vilja ha en här hemma.. my kids.

Namn förslag på kissen: Wilex,Milo,Herman

43 Bim H-D:

skriven

Hm, ja... inte som min kanske - Leo Tass... ;) Han hette redan Leo när vi fick honom, kunde ju inte byta namn... Han fick ett efternamn istället - Tass... Än mer kul då de sa att han mor hette Tassen - vilket jag INTE visste ;)

Grannens dotter A katt heter - Elis Marx... Ja, han ÄR karl(?), kommunist och feminist som hon säger ;)

Må så grankott...

44 Madeleine:

skriven

Gud vilka söta katter. Svennis är väl ett passande namn. Kram Madde.

45 Pia:

skriven

kezo eller zlatan :)

46 MissyElliot:

skriven

Åh, så söt. Jag vill också ha katt, men tyvärr är halva familjen allergiska...

snyftar

Får nöja mig med att spana in bilder...

:-)

Kommentera här: