Kärlek



Vi har varit på bröllop.
Jag har gråtit...inte bara en gång...tårar av glädje.
Det här var ett speciellt bröllop...jag berättar i morgon.
1 Kattis:

skriven

Hej!

Man ska gråta på bröllop. Det tillhör och ingår.

På min syster bröllop så stod bestman och grät under vigseln.

Suss gott!

2 carina:

skriven

Förstår att det är något speciellt med brudparet...kommer att hålla utkik efter ditt inlägg

3 Lillaviola:

skriven

Vad hade du för kläder? Var maten god?

Hur många var ni?

Kram

4 Ann:

skriven

God morgon! Väntar med spänning!

5 Ulla:

skriven

Jag väntar oxå!

6 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Väntar med spänning!!

Kram

7 A:

skriven

God morgon..

Vad härligt med bröllop =)

Väntar också på mer....

Kram

8 Mia:

skriven

suckar det är inte svårt att gråta på bröllop... :-)

9 Tessan:

skriven

Kan trösta dig med att jag alltod gråter på bröllop jag med;) Men så ska det nog vara tror jag. Ha en fin Söndag! På Åland är det sol idag, men ganska friska vindar. Ska bege mig ut i vattnet tror jag;)

10 My:

skriven

Vill veta allt! Ha en skön söndag nu...

11 Camilla:

skriven

Vad härligt! Det är fint med bröllop. Jag kan nästan gråta av bara tanken:-)

12 Helena till alla:

skriven

Som jag tidigare sagt. Bröllop är speciellt. Väntar på mer info.

13 Kattis:

skriven

Hejsan!

Det blir en lugn söndag förstår jag. Ha det så skönt.

Kram

14 Hiddenobjects Games:

skriven

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

Kommentera här: