1 Åsa.S:

skriven

Svar: Han (sambon alltså) kommer typ 20 mil söderut från dej...

2 Nettan:

skriven

Gud va mysigt !

Förstår om du vill åka.



kram

3 Åsa.S:

skriven

Nope... Edsbyn

4 nilla:

skriven

Jo du vår bör bli klar om tre dagar,nu är allt skrapat och tömt det blir en väldigt massa damm och spindelnät tror hälften av stallspindlarna hamnade i mitt hår glömde kepsen ha ha

5 carina:

skriven

Så nära mig du kommer då...två mil till en kopp kaffe :)

6 Lisa:

skriven

Hej! Kolla in min fotoblogg? =) Tack!

7 Helena till Olsson:

skriven

Absolut. Vad tyckte du om "Tyst vittne" då?

8 Maria:

skriven

Va kul att ha nåt att se framemot.

Jo det är några loppisar här omkring men jag har inte haft tillfälle att besöka dom. Drar till stugan i morgon så det blir att uppsöka loppisarna där.

Tjing

9 synne:

skriven

Jhonny Logan ja....

En man med många vackra ballader på sin lyra.

När jag skriver det här så är nog konserten slut.

Hoppas den var bra, vädret höll i sig och att ni kom lyckligt hem igen.

Kramen Synne.

10 Camilla:

skriven

Då kan du vinka till mig för jag bor ca 4 km därifrån :-)

Det är riktigt fint där, bara man har vädret med sig..

Ta med ponchosar, för man brukar inte få använda paraply..

Kommentera här: