Inspirerad av Ernst



I går gjorde Ernst i ordning en trädgård i sitt sommarprogram och bland annat så gjorde han en kryddodling i en pallkrage.
Eftersom jag hade en pallkrage ledig så var jag tvungen att "göra en Ernst".





1 Anonym:

skriven

HAr superdålig koll faktiskt!Men det går ju att fixa...

Hahahah jasså jag slipper raffsetet då??:)

2 Ann:

skriven

Var jag ovan:))

3 Ann:

skriven

Hahaha! Underbart!

4 Petra:

skriven

Å det blev ju skit fint å mysigt!! Duktig du är! Har du haft en bra dag?

5 Mimi:

skriven

Så fint! Blir lite avis här nu :-)

6 Sibel:

skriven

Hoppas din dag varit bra, trevlig kväll :)

7 Ellen:

skriven

haha,, såna har vi också gjort,,, på jobb, jobbar ju som personlig assisten och vi odlade i såna hos honom,,, det blir jätte bra !

8 Nettan:

skriven

Åh, tänk om man hade plats för det - för liten tomt !



Lycka till med kryddorna.



kram

9 Kattis:

skriven

Precis vad jag sa om den lilla stackars valpen.

Kram

10 Sarah Price:

skriven

Det ser ju underbart ut ;D

11 Lotta:

skriven

Behöver lite proffshjälp!! Om jag till exempel ska skriva: " jag har blivit utmanad av Ejmis...." och komma till din sida genom att klicka på ditt namn. Utan att skriva hela http-adressen alltså... Hur gör jag då??

12 carina:

skriven

Vilken salladsbuffe du har i kragarna och en Ernst hörna som pricken över i:et.

Gårdagens växthus skulle man ha på sin tomt.

13 Åsa:

skriven

Ernst var inte först! Våra granar gjorde två sådana för någon månad sen och nu växer det ordentligt i dom. Fin blev det och jag knycker ideen till nästa sommar.

14 Helena:

skriven

Fint jobbat.

15 josefin:

skriven

härligt :)

16 Anna´h:

skriven

Ser ju helt lövely ut = )) !

Härligt ...



Hoppas du har / mår gött !

Stor Kram

17 Jenny:

skriven

Vill du bli veckans blogg !?

Kika in min blogg för mer information .. :)



/ En tjej i storstan

18 Ann:

skriven

God morgon!

19 Gabbi:

skriven

Morning hottie!!

Nice!!

Ha bästa dagen!

20 Ulla:

skriven

Morning has risen...Önskar dig en härlig dag!

21 synne:

skriven

Pallkragar är bra saker dom.

du fick ju tag i dom till slut.

22 A:

skriven

Morning sötis....

Hoppas du får en bra dag =)

Kramen

23 matte:

skriven

Fint ju! jag har en pallkrage ..med ogräs! kanske skulle rensa och odla kryddor istället. Jäklar jag missade Ernst, jag gillar honom :)

jag har gjort en länk till äggakaka-receptet i mitt äggakaka-inlägg, där kan du kolla vad det innehåller. Det var smarrigt, en skånsk nationalrätt tydligen.

24 Nina:

skriven

Pallkragar är bra att odla i. Lagom stort och ofta blir landet på mer ryggvänlig nivå. I alla fall för ogräsrensning.

25 Madeleine:

skriven

God morgon! Ibland är det bra att se på program som ger en insperation. Jätte fint. Ha en bra dag. Kram Madde

26 kicki:

skriven

Visst är det bra att få lite hjälp på traven ibland av andra, Ernst han har gett mej en massa goda råd i sina tv program...fint du har det...

Ha det gott, kramen

27 kicki:

skriven

Visst är det bra att få lite hjälp på traven ibland av andra, Ernst han har gett mej en massa goda råd i sina tv program...fint du har det...

Ha det gott, kramen

28 Sara:

skriven

Blev ju hur bra som helst ju!!! Riktigt pyssligt å det där me gröna fingrar synar ja..det ser ju grymt ut!!

29 Nicolaygry:

skriven

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

Kommentera här: