Hot,hot,hot!



Jag måste sova några timmar när jag kommer hem men sen ska jag såklart ut i solen.
I kväll har jag kvällspasset på Sommarcafét ...får nog mycket att göra när det äntligen blivit varma sommarkvällar.
1 Ann:

skriven

God morgon! Kycklingen är fileer som jag marinerar i vitlöksmarinad och sedan grillar i ugnen bara...skiäs sedan upp i skivor.

Vi hade en otroligt tripp igår.Har ni åkt M/S??

2 Ann:

skriven

Jag klipper mej i Timrå på Hair & Nu,Therese heter hon som klipper.Har haft samma frissa i 18 år:))

3 Camilla:

skriven

Nehe okej :D vad läser ud?

4 SARA:

skriven

Härligt att det äntligen verkar bli lite sommarväder här i Sverige trots allt! :) Ha en bra dag!

5 A:

skriven

God morgon...

Sov gott =)

6 Gabbi:

skriven

Morning honey!!

Sussa sött..

7 Anna´h:

skriven

God Morgon God Morgon !

Idag e´det solskyddsfaktor 40 som gäller .......

Ska iväg nu till Ica & handla ingridienser för pastasallad , sedan packa STORA fikakorgen & dra till playan sedan , underbart med riktig Svensk sommar !!



Va roligt att gå på bröllop i helgen för dej , alltid lika fint !



Sköt om dej

8 Anna:

skriven

M mmm nu är det sommar... :D

9 MissyElliot:

skriven

Åh, säger bara SOMMAR! så som den ska vara...

:-)

10 Kattis:

skriven

Godmorgon!

VAd kul att du blev nöjd. Jag har på mig mitt varje dag. JA, jag fick ju göra ett till mig själv för jag såg ju hur fina de var. ;P

Ha en toppendag!

Kram

11 Nilla:

skriven

Hallo

Jobba inte ihjäl dej..kram kram

12 vivan:

skriven

Hoppas du fått sova i värmen!



Jag läste...den är klar nu!

Colleen mc Cullough...flickan utan röst...

Mycket bra läsning..



Allt finns med...spänning romantik humor ....

sträckläsarbok...

hoppas din dag blir bra...själv går jag på och jobbar helg...kväll dag kväll...kramiz:)



Nästa bok jag skall börja läsa på heter...DET HELIGASTE...

Av Denise Mina...deckare

13 linda:

skriven

tack tack, det skall jag allt ha! :)

14 Tessan:

skriven

Kikar in för att skicka en sommarkram och önskar en trevlig helg:) På Åland har vi toppenväder nu. Äntligen lite sommarfeeling;)

En vecka semester kvar:)

15 GM:

skriven

Hoppas du har en bra dag och att det går bra på jobbet :D

16 Madde:

skriven

Jag jobbar i järnverket =) Du då ?

17 synne:

skriven

Det gick nog mycket dricka kan jag tänka mig. Varmt som attan idag....

Kommentera här: