Höstkatalog


Den här fick jag i brevlådan idag.
Känns lite tdigt tycker jag...sommaren har ju knappt börjat!!
1 Camilla:

skriven

alldeles för tidigt!

2 matte:

skriven

usch nä kasta den! inga kappor än på ett tag!!

3 Madeleine:

skriven

Väldigt tidigt, då vet jag vad jag har o vänta mej i brevlådan fram över, usch vad trist, sommarn har ju precis börjat. Hoppas du haft en underbar dag i värmen. Kram Madde

4 I D A K S:

skriven

oj, redan höstkatalog?

5 Johanna:

skriven

aah ! gud höst?

6 JONNA!:

skriven

sv; hihi oekj:D

bara för de måste jag tacka a!

7 Malin:

skriven

Åh vad gott jag skulle vilja ha en stor mjukglass med kolasås nu bara för att du sa ordet mjukglass haha :D

8 Nettan:

skriven

Ja, det kändes lite för tidigt.

Jag brukar också få en himla massa kataloger, men dom har inte börjat komma ännu.



kram

9 Åsa:

skriven

Nä, men den vill man ju inte ha nu... som sagt sommaren har ju nyss börjat...

10 Emmelie:

skriven

Känner precis samma sak, skrev också om det imorse... :)

11 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja det var då det allra tidigaste! Helt otroligt!



Ja skorna är köpta på Scorett i Birsta! Inte för höga för mig! =)



Kram Sus

12 Viktoria:

skriven

Ooooh, det känns tidigt! Fast jag vet att sisådär i slutet av augusti så börjar jag jaga vinterkläder till barnen...

13 FOTOGRAF Carolina:

skriven

Ja vaddå stressande liksom? huh! Lägg den i byrålådan och ta upp den i september istället!

14 synne:

skriven

Urk......

15 Camilla:

skriven

Ja så kände jag med. Lite väl tidigt!

16 Pialotta:

skriven

Den har jag inte fått ännu, men såg i deras nyhetsbrev att hösten har kommit på Ellos nu..

Tycker de har massor av bra grejer på Ellos.. handlade där mycket förr, men kanske värt ett besök i nuet oxså:-)

17 Heidi:

skriven

Ja än vill man ju inte kika i höstkatalogen!

18 isabelle:

skriven

fin kappa!

19 Camilliondollar Baby:

skriven

Fick också den igår! Jag gillar inte att handla kläder för en annan årstid, än vad det är för stunden. När jag vill handla, då är det oftast rea på kläderna.



Kram

20 Abdulvanja:

skriven

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

Kommentera här: