Hemma en sväng

Nu är jag hemma för ett litet matuppehåll, vi stänger cafét några timmar på eftermiddagen och öppnar sen mellan 18 och 21 igen. Dagen än så länge har varit alldeles lagom ansträngande. Jag har trevligt sällskap av en annan tjej i byn så jag är inte ensam och det är tur det, folk har en förmåga att anlända " i klump".




Jag har tittat runt hos er alla som lämnat trevliga kommentarer till mig idag men det är nästan omöjligt att kommentera nu...så jag säger det här i stället...
TACK FÖR ALLA SNÄLLA, TREVLIGA,KLOKA OCH UNDERHÅLLANDE KOMMENTARER.
1 Petra:

skriven

Jag blir helt tokig på att det är så segt så nu skiter jag med i det här för några timmar!! Ha en trevlig kväll!!!

2 Maria:

skriven

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/tavling-vinn-mini-goodiebag.html#comment



Tävla om en goodiebag värde 3000:- på min blogg!



(Lottar även ut solglasögon o annat, lätta regler!)

3 Nicole:

skriven

Ha det bra!



Puss, Nicole

4 My:

skriven

Är det ert café som du jobbar på i semestertider? Har för mig du bloggat om det förrut, men minns inte...förra året?

5 JESSICA:

skriven

ha en fin kväll

6 Bim H-D:

skriven

Hm... nog för att min egna domän ibland kan småstrula - men ibland är jag mer än glad att jag INTE har min blogg hos blogg.se. De senaste dagarna har det oftast varit stört omöjligt att kommentera i vissa inlägg... kul att kommentera i ett gammalt inlägg om det som står i ett nytt? not... bara en sak av allt strul liksom...

Må så grankott... och ha en härlig kväll... här har just regn i massor dragit över och både jag och liten Leo Tass gick i däck direkt ;)

7 Martina:

skriven

Hej! Är du datakunnig? Tänkte i så fall höra om du skulle vilja hjälpa mig med en sak. Hoppas du får en bra dag :)

8 Amanda:

skriven

Fin blogg du har !



Ha en bra dag :)

Kram !

9 Felicia:

skriven

Snygg design! Jag älskar hästar :)

10 biljana:

skriven

ha en trevlig kväll :D

11 Ida:

skriven

Fin blogg!

12 Trolda:

skriven

Visst är det underligt hur folket faktiskt nästan alltid dyker upp ien "klump"...Det är samma i blomsterbranschen - ena stunden helt tomt, för att nästa stund ha e ringlande kö...Då gäller det att jobba på ;-)



Trolda - tjingeling!

13 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Hello!



Jag har varit lite dålig på mina kommentarer ett tag men i dag har jag fått upp ångan! hihii...



Kram Sus

14 S A R A:

skriven

alltid kul me kommentarer :)

15 Ida:

skriven

Varsegod! :-)

16 synne:

skriven

Låter skönt att jobba bara några timmar så ledig en stund. För att så jobba igen.

synd att du bor så långt bort, ammars hade jag kommit och fikat.

Kramen vännen.

Synne.

Kommentera här: