Hemma bäst



Just nu är det strålande som här men prognosen för dagen ser osäker ut.
A kom hem i går och han hade haft det bra men var nöjd med att vara hemma igen.
Jag är också nöjd, ordningen är återställd.
Borta bra men hemma bäst.
=)

1 Ann:

skriven

Japp det blir nog på sin höjd tält på gården:)

2 Nilla:

skriven

God morgon..skönt att ordningen är ok igen,jag hatar när gubben är borta jag kan inte sova....Jaha ska ni få så fint väder här verkar solan ha beslutsångest...ha ha

3 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Två dagar kvar TILL semester. Sååå skönt.

OCh jag har ju färgade nryn och fransar så nu är man vacker igen, hihi.

Ha en skön dag!

Kram

4 Nilla:

skriven

Ja vad skulle man göra utan kompisar??

5 Ann:

skriven

Nu finns inlägg om Roger!

6 Ann:

skriven

Ja jag måste nog.NU är det jui nte ens säkert man kommer med...

7 Åsa.S:

skriven

God morgon sweetie! Hoppas du får en fin dag!

8 Camilliondollar Baby:

skriven

Härligt att ha karln hemma igen.



Kram

9 vivan:

skriven

Här är det kanonväder!!kramiz:)

10 Arnkristin:

skriven

God bless you

Kommentera här: