1 Rebecca:

skriven

Kul att du är med och tävlar. Lycka till!

ps. Missa inte min andra tävling om en väskinsats!



ps2. fixa länken till mig med.

2 Tina:

skriven

Vi har det super bland grannarna o vi träffas när någon fyller jämt då gör vi knyte så alla tar en paj o någon gör enn sallad o.dyl, sommaren brukar vi ha vinylparty o lyssna på gamla vinylskivor. Brännbollsturnering kör vi mellan 3 gator.

Vår stuga ligger utan för Storuman, längs umenälven.



3 kicki:

skriven

Som sagt på landet har man nog i regel god grannsämja, våra granna är de som arrenderar vår mark just nu så de är goda grannar...

kramen på dej i solen

4 Ellen:

skriven

vi har som tur är bra grannar,,,,, en äldre dam som bott i huset i 50 år,,, men hon är snäll även om hon är nyfiken,,, fast det gör inte oss så mycket !

5 Nettan:

skriven

Här är det lugna gatan.

Lite för lungt tycker jag då jag skulle tycka att det var kul om man kunde umgås lite mer.

Vi umgås bara med vår närmsta granne, och även det väldigt sällan. Mest på sommaren under grillningen.

6 Ann:

skriven

Jag har bara bra grannar tror jag:))

7 carina:

skriven

Jo tack den är bra både hemma och här på campingen.

I kväll fik vi rycka inoch vara hundvakt när husse och matte till en Springel spanile skulle på serveringen och äta Tacos buffe, vovven smet ut från husvagnen som var låst och sprang efter dem.

Så vi erbjöd oss som hundpiga.

8 synne:

skriven

Tur man har bra grannar.....

9 Tormaia:

skriven

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

Kommentera här: