Galen i mig



Myggen är fullkomligt galen i mig, jag vet inte hur många myggbett jag har fått i sommar.
=/
1 DENISE DORNELL:

skriven

tack gull!

2 Inger Maryissa:

skriven

Ja, myggen verklar ha blivit mera ettriga denna sommar.

Och ja det är jätte-jobbigt !

Kul bild !

3 Nursen:

skriven

Myggen gillar nog din blodgrupp. Eller så har du lågt Hb hemoglobin= blodvärde. Då blir blodet tunnare och lättare för myggan att suga i sig. jag har AB pos och brukar ha ganska högt HB och de gillar inte mig, högst några myggbett/sommar. Håll ut de försvinner snart. Häls erika hittade din sida via mammas blogg.

4 My:

skriven

Menar du det? Jag har inte fått ett enda än...:) Kramis

5 Annica:

skriven

Ja det känns som en befrielse nu när regnet kom. Men det är nog inte alla som håller med oss! ;-)

6 Vaniljis:

skriven

Tror jag fått ett endaste men jag bor ju i stan..inga mygg så långt ögat kan nå. Tråkigt med din allergi, hoppas du mår bättre! Kram till dig.

7 matte:

skriven

Myggen gillar mig också! det lär visst vara nåt med blodet..

Vissa vill man inte vara älskad av!

8 Lotta:

skriven

Här är det inga myggor, men däremot en miljard knott!!

9 Tove Hansen:

skriven

Här finns det inga mygg för tillfället. Har inte åkt på ett enda myggbett, än så länge, men bara för att jag skriver det kommerjag antagligen få ett par stycken :-D

10 maria:

skriven

huvva för myggor !

11 Mia:

skriven

Alltså ärligt...jag har inte fått ett enda! Konstigt...

12 Anna-Viktoria:

skriven

Jag har inte fått ett enda ett hittills... galet skönt =)

13 malyyn:

skriven

Usch, äckelmyggor!

14 carina:

skriven

Myggbett?....ska räkna....näh..inget i sommar heller.

Är inte så omtyckt som vissa andra ;)

Kommentera här: