1 A:

skriven

Kram och sov gott =)

2 Elvin:

skriven

sant, hoppas det i alla fall.

3 Ann:

skriven

God morgon!

Regnet hade ju kunnat värmen komma tillbka i alla fall...men det blir kanske hyfsat idag ändå:)

4 Ellen:

skriven

Vilket underbart citat,,, som vanligt =D



jag vet inte till 100% varför det inte går att komma in på kattprylar.se men jag vet att såna små internet butiker som ägs privat ibland stängs undertiden dom som äger har semester osv,,, så det kan vara fallet,,, ska hålla kolla så kan jag meddela när det är öppet igen !

5 Nettan:

skriven

Godmorgon !

Ha en bra lördag !



kram

6 Petra:

skriven

Ha ha, det där måste jag tala om för min man ;)//Godmorgon och hoppas på en solig dag

7 Inger Maryissa:

skriven

Det är så sant så.

Ha en fin fortsatt dag.

8 Helen:

skriven

Vilket fint citat :)

Kommentera här: