Före och efter

Det gick hur bra som helst idag när "Noaks Ark" begav sig på turné till veterinären. Alla djuren skötte sig exemplariskt =)
En gång per år får "Fyrvägskorsningen" sin avskalning av päls, så här såg han ut före...



...och så här ser han ut nu...






Dåliga bilder tyvärr...kolla in den galna blicken...hatar att sitta still...jag fick stänga in honom i badrummet för att fota...
1 Sandy:

skriven

Haha vad rolig han ser ut utan päls! Ha det bra!! Och vi kommer på festen, båda två!! Kram!

2 Inger Maryissa:

skriven

Jag skrattar så gott åt det där med Noaks Ark, och min fantasi skenar iväg och jag ser så mycket roligt ;-)

Vad bra att alla djuren skötte sig ;-)

Oj, vilken skillnad det blev med utseendet av vovven efter klippningen...

Jag var också och klippte mig idag.....fast inte lika mycket ;-) :-D

3 karin:

skriven

hur har din dag varit idag då? :)

& ha en bra kväll!

kram

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Tihi...en nakenfis. ;)

5 DENISE DORNELL:

skriven

det var de!

6 karin:

skriven

så bra :)

7 soffie:

skriven

fniss sakna han sin lurviga päls.

Kommer ihåg min lilla Ludde en Yorkshireterrier vi hade då jag va barn han klippte vi emellanåt å guuu han blev helt vild som en valp så det va nog skönt att få av sig all päls:O)

må så gott

8 Jenny:

skriven

Jag antar att det kanske behövdes....men det charmiga rufset ...JA, DÄR KOM DET!!!

Det är ju "RUFF" i Dennis-serien som han liknar!!!



Strunt samma...det växer väl ut igen för han var ju LJUVLIGT BUSIG i frisyren innan trimmern kom fram...



Säkert är det väl skönt på sommaren åxå!

Krama lille "skalle-Per" från mej!!!!

//Natti, Jenny

9 Plogflickan:

skriven

Oh har vovven varit på skönhets salong, läckert!

10 synne:

skriven

Vilken gulleknopp....

Han ser ut som en liten terrier.

Måste väl ialla fall tycka att det är skönt att bli av med all päls på sommarn.

Jo, liten galen ser han allt ut hihi...

Synne.

11 Carina:

skriven

Mycket bättre kortklippt tycker jag!

Jag är så konstig så jag dras till hundar som

inte är så sockersöta egentligen men jag vet

inte vilken ras jag skulle vilja ha på riktigt,

Shair Pei har jag alltid gillat!

12 Ann:

skriven

Men så tjusig han blev:)) God morgon förresten:)

13 Mia:

skriven

Vilken snygging! Måste vara skönt för honom att bli av med lite päls...

14 Tina:

skriven

Asg... ja det skall inte vara lätt jämt ;)

15 Cajsa:

skriven

Vad söt han är. Visst är det roligt med en hund som skiftar utseende. ;-)

16 Mimi:

skriven

Så fin han blev!! Syns han är stolt själv med :-)

Kommentera här: