"Flisan" vill bada



Lyckades fota det lilla bad-monstret när hon står med båda frambenen i badkaret och skvätter vatten.



Så här såg det ut när hon lekt färdigt .
Då tänkte jag att jag låter henne ha badkaret att leka i... det skramlar ju så roligt också... och så tar jag fram en tunna och fyller så dom kan dricka ur den.



Och resultatet blev...



1 Kattis:

skriven

Hihi, vilka härliga bilder.

Mår du bättre idag....dum fråga efrtersom du är ute och fotar.

här jobbas det och så får man vara chauföör nu när det är busstrejk.

Kram

2 A:

skriven

Hon är sååå himla rolig er lilla sötnos....

Vilken toka =)

Hehehe

3 Camilla:

skriven

Haha..dom är för roliga!!

4 Jenny:

skriven

Sööööt- sak, den där badsugna lilla hästen!

Tänk va roligt de kan vara med lite vatten?

Gulliga bilder.....

Hejsvejs! // Jenny

5 Veronica:

skriven

Men ååh villken sötnos..

6 Inger Maryissa:

skriven

Det var väldigt vad lill-hästen gillar vatten..

Mysiga bilder och det ser så kul ut.



7 Evelina:

skriven

Hjälp vilken sötis!! Och vackra hästar på de andra bilderna!:)



Ha en uuurbra kväll!

8 Mia:

skriven

Ja, se barnen! Eller fölen... :-))

Hoppas mina pelargonplantor blir bra, så ska jag skicka skott till dig till våren!

9 Johanna:

skriven

omg vilket sött föl ;]

10 synne:

skriven

Volket busfrö till häst hehe....

Hur ska du lösa det där nu då...

Skrattar gott åt den lilla charmisen.

Härlig fölis.

Kramen.

11 Mimi:

skriven

Hahahaha va söt hon är!!!

12 Me:

skriven

Haha... Vill alltså inte låta bli =D... Vad söt hon är!

Kommentera här: