Facebook och StayFriends

Jag är registrerad på både Stay Friends och Facebook och måste säga att den här biten där man faktiskt använder dessa sidor för att hitta gamla vänner är ganska fantastiskt.
Det andra "fixandet och trixandet" på dessa sidor gillar jag inte.
Nu har en tjej som jag bodde granne med när jag var liten hittat mig och tagit kontakt....det är snart  30 år sedan vi sågs!!!

1 Nettan:

skriven

Ja, jag finns också på bägge sidorna.

Facdbook har jag inte varit inne på på länge, men det är väl dags att gå in och uppdatera lite.

På stayfriends har jag också hittat en himla massa kompisar och släktingar.



kram

2 Ann:

skriven

Håller med! Min musiklärare jag hade i högstadiet som jag iofs även träffade på gatufesten har hittat mej på stayfriends igår:))) KUL!

3 A:

skriven

Jag har också stay friends..... Fast jag har inte haft så mycket nytta av det. Facebook orkar jag inte sätta mig in i...

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Är också med på båda, men jag gör egentligen ingening förutom att adda kompisar. Det andra orkar jag inte hålla på med.



Kram

5 synne:

skriven

Håller mig undan allt sånt.

Räcker så bra med bloggen.

Men kan tro att det var kul att hon hörde av sig efter

30 år.

Hoppas ni ska träffas snart då.

Kramen vännen.

Synne.

6 MissyElliot:

skriven

Jag har också hängt med i Facebooksvängen. (Var med en runda i stay friends, men tyckte inte det var något att ha...) Facebook däremot är ju toppen. Har hittat massvis med gamla vänner jag inte sett på år och dag och det är ju kul att veta vad de pysslar med idag...

:-)

Kommentera här: