Ett ryck

Middagen är avklarad, köttfärsbiffar med lök och kokt potatis, mumsigt!
Nu har gubbarna gett sig iväg ut för att fortsätta bala hö.





Själv ska jag göra dagens sista ryck och röja lite.



Sedan kl 21.00 ska jag sitta bänkad i tv-sffan och se "Mördare okänd".



Vad gör ni i kväll?
1 annebelle:

skriven

Vilket bra tips, jag gör nog detsamma!

2 Angelica L:

skriven

Ha en fin kväll :D

3 e m m a - s o p h i a:

skriven

kika gärna in hos mig och delta i utlottningen av en bloggdesign! :)

4 Angelica:

skriven

Ha en jättebra kväll. :)

5 Tina:

skriven

Middagen lät god..har varit o handlat nu.. är helt slut så jag kommer nog att vara som en fågelholk i soffan;)

6 Bim H-D:

skriven

Hm, fixat lite bilder... till kommande inlägg i bloggen... läser lite bloggar... läser lite bok... och från det ena till det andra... idag såg jag några som körde in hö från hässjor, DET är INTE ofta man ser, nej...

Må så grankott...

7 carina:

skriven

En bonnmoras liv när det är slåtten...mat,fika,mat,fika ;)

8 Petra:

skriven

Ha ha, hade lovat mig själv att, precis som du, sitta bänkad framför "Mördare okänd". Men upptäckte just att här sitter jag framför bloggen... Hur blir det så här?? :D Hoppas att det va bra // Sol på dig

9 synne:

skriven

Ser härligt ut att bala hö.

Köttfärsbiffar med stekt lök....

Kan känna doften av de.

Nu blev jag hungrig.

Kanske bäst att äta lite frukost hehe.



Hurra nu kan jag se tv igen.

Det var antenkabeln till den digitala boxen som var paj. Gubben fixade så jag såg mördare okänd igår....

Äntligen kan jag se alla engelska krim igen....

Kram Synne.

Kommentera här: