En kvällstur



Nu ska jag ge mig ut på en kvällstur med bilen.
Mamsen ska skjutsas hem, jag ska handla och sen ska jag hämta A på flyget.
Han har varit i Wien sen i söndags så det ska bli skönt att få hem honom nu.
När jag saknar honom som mest brukar jag titta på dessa film-snuttar  ;)






Inställningen till nya saker påminner väldigt mycket om A, och sättet att "inte erkänna" är klockrent!!
Ni förstår att jag inte har det lätt alla dagar va....?!
;)
Men jag skrattar ofta!!
1 Sandy:

skriven

Köpte presentkort på DUKA som var en av de saker som stog på "önskelistan". Vi åker den 16/9 och kommer hem 30/9, det blev framflyttat 4 dagar med den nya resan.

2 Sandy:

skriven

Självklart kan ni bo i vår lägenhet! Bara bra att någon är där! Hälsa P när du hämtar honom! Kram!!

3 Åsa.S:

skriven

Håller på med slutet på belinda Olssons "Gravidchock"... lättsam avkopplande chicklit.

4 Ellen:

skriven

jag hatar när min gubbe åker bort,,, vill ha honom hemma hos mig,,, även om han kan vara tjuskallig ibalnd,,, =D

5 biljana:

skriven

HAHAH " aaaeee, jag tänkte att du kanske ville ha" :D

Den nyaste reklamen äger :D haha

6 Natthakan:

skriven

Ha en trevligt kväll!

7 carina:

skriven

Ha,ha

Ja,ja men jag är rädd att du inte är ensam om det ;)

8 Jenny:

skriven

Som man säjer om karlar...

"YOU CAN´T LIVE WITH THEM AND YOU CAN´T LIVE WITHOUT THEM"....

Haha! Gott att du får hem honom igen så du kan få dej ett gott skratt...Kram, Jenny

9 A:

skriven

Hahaha... Den gubben är bra lustig.... Och en sån lever du med???? Hehehe

10 nilla:

skriven

Goo kväll

Nyss hemkommen från stallet mör som bara den..visst är det roligt med fågelbarn...ha de bra

11 Camilla:

skriven

Haha..ja det är vissa män i ett nötskal:-)



Ja du kan gärna hjälpa till med lite vevhjälp om du har lust:-)

Det kanske är bara över krönet som behövs..

12 Ann:

skriven

God morgon!

13 A:

skriven

Morning...

Hoppas du sovit gott =)

Ha det fint...

Kramen...

14 Sara:

skriven

Ja älskar de där reklamerna!! Han är så klockren!! ahahaha!! Svar:Självklart skickar ja korgen till dig när ja blir less, blir lite svårt att klämma in den i ett kuvert bara ;-)

15 Albinmarita:

skriven

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

Kommentera här: