En fin dag



Den här väderkartan kan man inte klaga på!
Och inga överhängande "måsten" har jag heller.
Som Tomas Ledin sjunger..."Det verkar bli en fin dag idag..."
Vad ska ni göra idag?
1 Annica:

skriven

Japp!

"Det blir en dag på stranden..."

Ha det så skönt i solen!

2 Nina:

skriven

Gomorron!



Fint väder och sommar. Nu fattas bara regnet om nätterna.

3 Jenny:

skriven

Uj, bor du ända där uppe??

//Jenny

4 Lillaviola:

skriven

Den 13/7 går vår resa upp till dina trakter.Kan du behålla vädret tills dess?



Jag väljer skuggan idag.

5 evans:

skriven

Jag klagar inte heller! Det är ju jättehärligt! Inga planer för dagen :/

6 Pernilla:

skriven

Vi har strålande sol här idag också men, det finns ett skrivbordsjobb som ropar på mej. Måste, måste, måste! Tråkigt men sant men å andra sidan svider det på ena sidan på min rygg så det är nog meningen att jag inte ska vara ute i solen.

Ha det bra

/P

7 My:

skriven

Ser ut så hos mig med, bad här idag!

8 Inger Maryissa:

skriven

Jo, denna väder karta ser bra ut.

Och det ser bra ut i verkligheten också, även om det finns lite moln som försöker allt de kan för att skymma solen ;-)

Men 23 plusgrader i skuggan är inte alls dumt. Skönt !

Ha det så gott.

9 synne:

skriven

Jobba, passa skällhunden. Baka knäckebröd.

Och bara njuta av sommaren.

Kram.

Kommentera här: