Din är dagen, 3 juli

Det är en mening med att du finns till. Det finns ingen som är exakt som du  i hela världen. Det har aldrig funnits och det kommer aldrig att finnas någon mer som du. Du är satt till världen i en bestämd avsikt. Tänk på det.
Lou Austin

Ingen annan är exakt likadan som du eller jag. Ingen annan kan göra exakt samma saker som vi eller har exakt samma relationer till andra människor som vi. Av alla människor som skapats, är vi utvalda att finnas till just nu och just här.

Vilka unika gåvor kan jag skänka min omgivning idag?

1 Ellen:

skriven

tycker om alla vackra citat du lägger ut på bloggen,,, det får en att tänka efter och det får en att må bra ! Tack !

2 vivan:

skriven

Ja lite eftertanke, behöver vi ....

och vi alla människor är unika...

det finns bara en Ejmis och en Vivan och det är vi..

Kramiz

3 Marianabanana- The Future Will Be Whatever We Make It:

skriven

Aha okej :P Undrade bara för att du nämnde gatufesten och då mindes jag att det brukar man ha i sundsvall varje sommar :)

4 linda:

skriven

Jag hoppas det är ok att jag lånar dessa ord!

Sov gott!

5 A:

skriven

Så länge det finns liv så finns det hopp =)

Tack vännen... Det blir säkert bra i slutändan...

Kram =)

6 synne:

skriven

Det finns bara en av dig och det är du.

Det finns bara en av mig och det är jag.

Det finns bara två av oss. och det är vi....

Visst är det sant.

Säger som Vivan.

Lite eftertanke behöver vi.

Tack......

7 Gabbi:

skriven

Fina ors, å så sanna!!

Morning förresten!!



Jag lånade en bild...passar så bra idag!!



Ha en fin dag!

Kram

8 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Här är det fiiint väder och det lovar gott till helgen.

Hmm, vi har massa människor som går omkring i området, på jobbet, och kollar , tittar och pekar.

Jag blir nyfiken.

Kram

9 Ann:

skriven

God morgon! kvittrar

10 Nina:

skriven

Japp, så är det!

11 carina:

skriven

Ska ta vara på MIN dag....härligt tänkvärt citat

12 A:

skriven

Morning....

Hoppas allt är bra =)

Kramen...

13 Kattis:

skriven

Välkommen då. Sådär lagom när jag skuttar härifrån.

Ska till sjukgymnasten om en stund men kommer väl tillbaka när jag kommer hem.

Kram

Kommentera här: