Din är dagen, 23 juli

Det finns ingen annan verklighet än den vi bär inom oss.
Hermann Hesse

Alla bär vi verkligheten inom oss själva, och när vi blir tillräckligt starka i anden, kommer vi att upptäcka att vi ser bäst med våra egna ögon. Världen är underbar, fylld av rikedomar som ligger och väntar på att vi ska få syn på dem.

Kan jag se världen med mina egna ögon idag?

1 Kattis:

skriven

Hihi, det blir sååå bra så. Fick just en till beställning.

Nu har jag 4 fotlänkar samt ett armband att göra.

Bara att sätta fart alltså.

Kram

2 Kattis:

skriven

Hihi, nja det kan jag ju inte kalla det...det är inte så slitigt och inte sååå tungt heller. Mest kul. Men får se sen när jag har trätt alla 5 smycken. Då har jag trätt på 1500 småpärlor. Hihi

Så får man inte tänka, gu´ så tradigt.

Kram

Kommentera här: