Din är dagen, 18 juli

Meningen med livet är inte kunskap utan handling.
Thomas Huxley

När vi förverkligar våra idéer och föresatser, då bidrar vi aktivt till att förändra tillvaron.

Hur kan jag bidra till att förändra tillvaron idag?

1 A:

skriven

God morgon...

Det där var alldeles för djupa tankar för mig så här tidigt ;)

Ha en fin dag vännen...

2 Gabbi:

skriven

Genom att bara vara underbara du!!

3 Ann:

skriven

Jad et tycker jag! Vi kan bytlåna!? Din kommer emd choklad till mej och Håkan kan roa dej lite:)

4 Jenny:

skriven

Genom att snabba mej på nu...för här ska lastas in 4 hundar som ska till vetrinären.

Vaccinationer, koll av Vilmas stackars ben (har artros), och Vilma har även fått tillbaka sin öroninflammation...bara skakar, kliar och gnyr, stackarn!

Så nu e det bråttom så att jag kan förändra hennes tillvaro i dag...i första hand!

Kram och GÖR MÅNGA FYND på din goa dag i Hudik!

Skulle gärna gjort dej sällskap på alla loppisar om jag bott närmare....De e ju såååå roligt!!!

Kram och hej, Jenny

5 Jenny:

skriven

Genom att snabba mej på nu...för här ska lastas in 4 hundar som ska till vetrinären.

Vaccinationer, koll av Vilmas stackars ben (har artros), och Vilma har även fått tillbaka sin öroninflammation...bara skakar, kliar och gnyr, stackarn!

Så nu e det bråttom så att jag kan förändra hennes tillvaro i dag...i första hand!

Kram och GÖR MÅNGA FYND på din goa dag i Hudik!

Skulle gärna gjort dej sällskap på alla loppisar om jag bott närmare....De e ju såååå roligt!!!

Kram och hej, Jenny

6 Jenny:

skriven

Ojdå....ganska tjatig i dag????



Vad hände???



Förlåt!

//Jenny

7 vivan:

skriven

Genom att vara glad och tacksam för att jag orkar städa hela huset...fnizz...och glad att jag är frisk..glad överhuvudtaget ...tack vännen för kloka ord på vägen...nu går städet som en dans...kramiz:)

8 Camilla:

skriven

Du har så mycket kloka ord min vän!

:-)

Kommentera här: