Din är dagen, 1 juli

De som betraktar jordens skönhet ska finna en styrkereserv som varar hela livet.
Rachel Carson

Skönheten finns överallt. När vi vandrar genom livet blir vi styrkta av att lägga märke till skönheten.

Vad kan jag lära mig av naturen idag?



1 jayne:

skriven

japp...ska berätta mer om det...promise..

2 Ellen:

skriven

Ja, den är helt okey :) Gillar den med jordgubbssmak också :) Roligt att det finns så många att välja på också :)

3 Emmie:

skriven

hm.. va tråkigt. har du en soul eller?

4 Camilla:

skriven

sv. haha jag hoppas det. sitter o väntar på att guldet ska skriva ett litet sms ;)

5 Jenny:

skriven

Att allt liv behöver vatten!!!

Upptäckte att jag visst glömt vattna mitt "Fruktsalvia-skott" som jag fått av en intillboende.

Är väl ingen direkt trädgårds-entusiast...gillar det lite vildvuxna (mest bekvämt så, när man vill göra annat än att påta i trädgården...Hehe!)

Men, va fanken....DET VAR JU INTE MENINGEN ATT DEN STACKARS LILLA PLANTAN SKULLE STÅ OCH DÖ för det!!!

R.I.P, och förlåt lilla Fruktsalvia...



Så helt klart har naturen gett mej en påminnelse i dag om att "vattnas bör man, annars dör man"....och det gäller både djur, människor och ...harkel...en del plantor!

Viktigt att tänka på nu när sommaren är "på gång" igen med värme och starka solstrålar!

Kramiz, Jenny

6 Trolda:

skriven

Så sant, så sant! Fina visdomsord - tack för dem =D



Trolda - kramar!

7 matte:

skriven

jag har lärt mig att inte lukta på rosorna innan jag kollat om det sover någon där! stoppade näsan rakt i en stor grönskimrande skalbagge som tagit en tupplur mitt i en ros!

Jag missade de andra två innan Amelia.. ja ja det kommer fler :)

8 Melissa:

skriven

sant! :)

9 A:

skriven

Jag har gjort utmaningen =)

http://amittilivet.blogg.se/2008/july/utmanad-1.html#comment

10 nicole:

skriven

jag lärde mig att jordgubbar smakar bäst med socker och mjölk :P haha kram

11 Ellen:

skriven

jätte bra citat !

12 Söderlund:

skriven

Hej hej!



Sitter och zappar runt bland

bloggarna på hemsidan och jag

må säga att du har en riktigt

snygg bloggdesign, verkligen!



Titta gärna in till mig,

om det är så att du inte

har någonting bättre för dig :)



Mvh

Söderlund

13 S A R A:

skriven

jag har startat en försäljning av kjolar på min blogg, lust att köpa en? kram

14 Fredrik:

skriven

Hoppas du haft en nice kväll...

15 sanne:

skriven

Vilken är din favorit låt ? :)

16 Melissa:

skriven

kolla gärna fototvlingen och rösa på min bild ( om du tycker den är finast (; )



http://sameoldstories.blogg.se/2008/june/fototavlingens-5-finalister.html

17 vivan:

skriven

Tack tack tack!!!!Nu fungerar det...fick lite hjälp av min syster dotter också....men vad knasigt...jag har gjort lika men då funkade det inte...kramiz

18 josefin:

skriven

vilken fin header du har! :D

ha en bra kväll! :)

19 Garderobsgrubbel & ByråBekymmer:

skriven

vilket vackert inlägg!

kram!

20 JONNA!:

skriven

ett intressant inlägg :>

21 Söderlund:

skriven

Desamma, får jag säga då, haha :)

Allt väl hoppas jag?



Mvh

Söderlund

22 Melissa:

skriven

svar; ah okey. tur det inte bara är jag då ;p

23 Garderobsgrubbel & ByråBekymmer:

skriven

hmm ja det är en del..men jag behöver ju faktiskt allt..nickar och övertygar mig själv

24 JONNA!:

skriven

sv; hihi ja det var ett par :D

25 Ann:

skriven

Hahah ja bruden var relativt nykter efter ett illlamående men det fanns "andra" som inte var det:)))Jepps...ramlade ner i sängen efter nästan 12 timmars festande så huvudet känns idag:))

26 synne:

skriven

Att den finns och är värd att tas vara på.

Kommentera här: