Detta händer idag

Idag börjar min sista semestervecka...lite ångest är det helt klart när det börjar närma sig slutet på  semestern.
I dag ska jag vara med min kompis S hela dagen, vi ska på loppis-runda!!  =)



Nu får ni hålla tummarna för att vi gör många fina fynd.
Dags för mig att lägga på ett kol och göra mig i ordning.
Hoppas ni får en bra dag!

BloggRegistret.se

Jag behöver din röst så rösta gärna!
;)
1 Maria:

skriven

Hoppas ni får göra många fynd!

2 Åsa.S:

skriven

Hoppas ni fyndar riktigt bra! Och hoppas du får en fin sista semestervecka!!

3 Nettan:

skriven

Lycka till med sökandet på loppisarna !



kram

4 sadia:

skriven

Jättemysig blogg har du :)

5 My:

skriven

Redan? Var ju inte länge sedan du började...jaja tiden går otroligt fort. Kram och ha en skön sista vecka nu.

6 Garderobsgrubbel & ByråBekymmer:

skriven

ska verkligen hålla tummen! hoppas i får det mys!

kram!

7 Nilla:

skriven

Ha en bra dag,Alltid roligt att vara med en kompis och spendera lite pengar...

8 Stina:

skriven

fin blogg !

9 Sibel:

skriven

Godmorgon, hoppas allt är bra & att du får en härlig dag! :)

10 Pernilla:

skriven

Det är rätt, sätt sprätt på pengarna bara.

/P

11 annebelle:

skriven

Min sista semestervecka börjar också i dag...Och den lär gå åt till packning och flytt. Jag ångrar mig nästan..

12 ONE SMALL DREAM:

skriven

Vill du veta något ännu tråkigare? I dag börjar jag jobba igen och min semester är slut! *snyft*

13 Petra:

skriven

Hoppas du får en jätte bra dag!!!

14 Fredrik Frisören:

skriven

mm härligt med loppis!

15 matte:

skriven

jag håller tummarna för fynd! good luck!

16 marie:

skriven

Vsg :) vad gör du då?

17 Inger Maryissa:

skriven

Ja, visst är det trist att semesterveckorna går så fort. Kommer själv ihåg det när jag jobbade.

Låter kul med loppisrundan ni ska göra.

Jag tycker också det är roligt att gå på loppis, för man kan om man har tur hitta mycket fina saker.

Ha en fin fortsatt dag och semestervecka.

18 Fredrik Frisören:

skriven

Kolla in Cream´s höst plagg på min blogg... Välkommen!

19 NIKI:

skriven

Oj.. Va häftig bild.

20 Camilla:

skriven

Fynd är nice

21 synne:

skriven

Där hade jag fastnat.....

Kommentera här: