Det är kvinnorna som regerar...

...i alla fall i dagsläget, men de manliga sommarpratarna har såklart möjlighet att ta poäng fortfarande.
De tre senaste sommarpratarna ha verkligen varit värda att lyssna på.



Margot Wallström




Elisabeth Massi Fritz




Amelia Adamo

Om du har missat sommarpratarna så kan du lyssna igen på webben.
1 vivan:

skriven

Jag skriver tex...ejmis...markerar texten...trycker på länka...skriver i din bloggadress...och i öppet fönster...sen skriver jag in ditt namn ejmis...ja jag vet inte hur jag gör fel...HJÄLP!!!!KRAMIZ

2 Anna:

skriven

Hej!

Dumlekakor är det. :)

3 Daniel:

skriven

De e proffsiga, men tycker dte sku behövas lite kar förstärkning!

4 Anna:

skriven

Här finns ett recept; http://www.expressen.se/1.66697



Jättegott!

5 Jenny:

skriven

Tack för den länken! (till sommarpratarna, alltså!)

Jag har missat dom allihopa, men nu kan jag ju lyssna på dom när jag ändå sitter här vid datorn!

Ticktack! //Jenny

6 kicki:

skriven

Jag har också missat dem alla, synd, men jag skall försöka att gå in och lyssna, tack för rekommendationen på dessa kvinnor...jag tycker om dem alla tre, helt olika personer..

kramen på dej

7 linda:

skriven

Jag har lyssnat lite och det jag hört har varit helt ok!

8 linda:

skriven

Jag tackar och bugar!

9 Ulla:

skriven

Jag missar Sommarpratarna varje dag. Vilken tur att webben finns. Jag ska ta igen på lyssnandet när semestern väl börjar.

10 My:

skriven

Illa, missade jag Adamo, hade velat höra henne, hon är en stark bra kvinna!

11 Carina:

skriven

Missar det varje dag trots att jag

tänkt lyssna på det, gillar inte att

det flyttades till P1 eftersom jag

missar det lättare då!

12 Ann:

skriven

God morgon!Återkommer snart i min blogg med info om möhippan som gick av stapeln igår...liiiite seg idag om vi säger så.))

13 synne:

skriven

Måste komma ihåg att slå på radion klockan 13 idag....

Tack för att du påminde mig.

krams.

14 Pialotta:

skriven

De där kvinnorna är värda att lyssna på.. visst har de kloka tankar och intressant lyssning:-)

Kommentera här: