Dagens fynd

Tänk så mycket kul man kan hitta på loppisar, sånt som man inte visste att man behövde förrän man såg det ;)
Idag fick 3 krukor, några burkar, en köttyxa/bankare och 2 kakfat följa med mig hem. Betalade en hundring för detta.







På loppisens serverades fika också och det kunde vi såklart inte motstå.



1 Chewingguns:

skriven

Underbara krukor! Haha:)



Tjena tjejen...gillar du humor?



If so är du välkommen att titta förbi boysen på vår blogg!



Kram

2 A:

skriven

Tusen, tusen tack vännen för paketet =)

Blev så glad att jag börja gråta......

Du anar inte vad det värmer =)

Att jag kan se sökord är för att jag registrerat bloggen på sitemeter. Då ser man det mesta om sina besökare... IP.nr, varifrån de är, hur länge de varit på sidan mm.

Kram

3 Nina:

skriven

Vilken tur att du var till loppisen då... då du hittade sådant som du inte visste att du behövde.

4 Mia:

skriven

Hmmm, vissa har tur! Undrar om jag har lika stor tur på söndag?? ;-)

5 Inger Maryissa:

skriven

Ja, man kan hitta mycket fina saker på loppis.

Mycket söta och fina krukor och kakfat osv.du hittade och till så bra pris.

Man behöver inte alltid köpa nytt.





6 carina:

skriven

Se där! fler som har fyndat :D

Källersburken var läcker, Källers låg strax utan för Bollnäs när det begav sig.

7 synne:

skriven

Jag vill oxå åka på loppis....

Undrar varför det inte finns sånt i det här landet......

Men du hade gjort fina fynd ialla fall.

8 Bim H-D:

skriven

Hm... frågan är bara ibland... tänk om man kunde ta med det man har hemma - som man inte behöver, och byta till det där man inte visste man behövde. Tänk va smart, egentligen... :)

Må så grankott...

9 Jenny:

skriven

Mmmm...Loppisar är såååå skoj!

Och så mycket "braatthagrejer" det finns på såna ställen då!

Gulliga små krukor du hittade....

Trevlig helg och kram! //Jenny

Kommentera här: