Dagens att-göra-lista



Kors i taket får jag nog säga.
I dag ska jag och A till Birsta...vi har en lång lista på ärenden som ska betas av.
Vädret inbjuder till en shopping-dag också så det passar alldeles utmärkt.
På dagens att-göra-lista står

* Telia butiken, både jag och A har problem med våra nya mobiler av olika märken  =(
* IKEA, behöver nya hyllor till alla mina böcker, ny badrumsmatta och nya kuddar.
* Köpa presenter till bröllop, dop och födelsedag...det är mycket nu!!
* Mystery-shoppa på två ställen.
* Köpa virke
* Handla livsmedel...det ekar tomt i kylskåpet.
* Biblioteket, ska beställa en bok med anknytning till jobbet.

Pust...jag blev trött bara av att skriva listan...

1 Gabbi:

skriven

Moahahahaha...å jag av att läsa!!

2 Tina:

skriven

Haha..det kan bli mycket ibland o jag förstår inte att det skall bli så dyrt ...:) ibland bara av att tänka oxå.....

3 jayne:

skriven

oj.... vad massor du ska göra...

Hoppas du hinenr med allt nu.Ha det gott

4 Petra:

skriven

Hehe, en till som vill göra om ser jag!!!

5 synne:

skriven

Ut på tur, aldrig sur säger man här i nabolandet.

Så ha det bra idag.

Kramen Synne.

Kommentera här: