Dagen som gått



I morse slog jag nytt rekord i sovmorgon, A väckte mig 09.20!!!
Jag kan säga att jag är pigg och utsövd idag, hade ju värsta slappardagen i går också.


Efter frukost och lite pyssel här hemma blev det en tur på byn och kaffe hos våra grannar L & G.



Sen tog jag en rask promenad, kroppen behövde det efter gårdagens film-maraton.


Efter promenaden var det dags för lunch-toast på sommarcafét.



Sen har jag avklarat lite måste-sysslor här hemma också.

Vad har ni gjort idag?

BloggRegistret.se

Rösta gärna!!
;)
1 Pia:

skriven

har måstesysslorna nåt med bilden att göra:) ja ja jag vet att det var en text också

2 vivan:

skriven

Jag har gjort så lite som möjligt...bara ...dammsugit...torkat golv...tvättat...bäddat..och bara varit...nu till spisen och fixa till lite käk..kramiz

3 carina:

skriven

I detta gråväder finns inte mycket att göra i vagnen....läsa, slappa och en liten biltur runt Oresjön har vi gjort.

4 Tina:

skriven

Roligt att du gillar mina matrecept..de är så kul med mat.. jag är en riktig läckergom ;) Idag har det inte blivit mycket gjort..eftersom jag fortfarande har förkylning i kroppen så har jag mest tagit det lugnt..tvätta som vanligt men det tillhör som vardagen här, med 2 tonårskillar som tränar 2 ggr i veckan blir det fort tvätt vill jag lova.

Ha det gott!!

5 evans:

skriven

Vilken härlig dag du verkar ha haft!

6 Mia:

skriven

Men visst var det väl skönt med sovmorron!?

7 synne:

skriven

Har gått upp tidigt varenda morgon nu i över en månads tid. Vardag som helgdag.

Så nu skulle jag gärna ha en lååååååååång sovmorgon snart.

Kram mig.

Kommentera här: