Dagen som gått

Det blev en riktigt fin dag idag, solen har visat sig mest hela dagen.
Efter frukosten blev det lite "stök" ute på gården tills en granne ringde och ville ha sällskap ner på Sommarcafét och det tackar man såklart inte nej till.
När jag satt där i godan ro och fikade så ringde min kompis E och ville att vi skulle träffas på loppisen så då var det bara att kasta sig i bilen och åka iväg.
I dag fyndade jag några ölglas, en kastrull, en bok och en glasburk. Sen ville E bjuda mig på mat så vi satt och käkade och surrade ett par timmar, trevligt värre.
=)
När jag kom hem så blev det ytterligare lite "stök" ute på gården, det finns alltid något att göra verkar det som...
Vi passade också på att flytta "muisarna" till nytt bete.



Nu har A åkt iväg för att bala hö och jag ska gå min blogg-runda.


1 Kattis:

skriven

Bara blåa eller ska det vara några vita med.

Jag tror att bara blå blir kanonfint.

Det är tur att dottern ska jobba bredvid pärlbutiken imorrn. Hihih

Kram

2 Kattis:

skriven

Bara blåa eller ska det vara några vita med.

Jag tror att bara blå blir kanonfint.

Det är tur att dottern ska jobba bredvid pärlbutiken imorrn. Hihih

Kram

3 Kattis:

skriven

Hihi, då blir det ett likadant som jag har på bild fast lääängre.

Det fixar jag å det snaraste.

Kram

Kommentera här: