Dagen som gått

Efter veterinärbesöker åkte vi ner på byns Sommarcafé och käkade lunch och surrade med grannar.
Dagens lunch blev både



och




Efter att lunchen var avklarad åkte vi hem och fixade lite på gården ett par timmar, sen fick jag en så sprängande
huvudvärk så jag fick gå och lägga mig...sov på soffan i 3 timmar!!!



Hade tänkt ta en sväng på Gatufesten i kväll men det sov jag över...vi får se om vi tar igen det i morgon.
1 Pernilla:

skriven

Hoppas du kryar på dej och att du kan sova i natt......efter din lilla tupplur. Ha det bra och ladda för gatufest i morgon.

/P

2 Marianabanana- The Future Will Be Whatever We Make It:

skriven

Äschdå^^ bor du i sundsvall föresten?

3 Vaniljis:

skriven

Hoppas din huvudvärk gett sig nu så du kan komma iväg. Ha en underbar dag. Här är det redan 15 grader...

4 synne:

skriven

Jag börjar bli orolig för dig nu. Ont i magen i flera dagar och så den där huvudvärken....

Skulle bli glad om du följde med till doktorn idag så han fick se på dig.

Krya på dig nu vännen.

Kram en orolig Synne.

5 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Hoppas du mår bättre idag.

Undras om det är vädret som gör att alla har huvudvärk?

Idag har vi kanonsol....eh, kanonväder kanske det heter ;P

Ha en bra o skön dag!

Kram

6 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Fyttifan för huvudvärk!!

Ha bästa dagen!!

Kram

7 Annica:

skriven

Hi hi hi!

Med oss inblandade kan man aldrig så noga veta! ;-)

8 jessica:

skriven

ssnygg design!:)

9 Kattis:

skriven

Hhihihi, japp, IDAG ska ett paket komma, iaf härifrån.

Underbart väder....varför ska jag jobba för??

Får ta igen det över helgen.

Kraaaam

10 Mia:

skriven

Gatufesten håller väl på några dagar? Vila dig du...

11 Tina:

skriven

Ja.. denna helg sön brukar vi oftast ha farit till S-vall då har det alltid stökat bort efter gatufesten har aldrig varit på själva festen...säkert kul.

Kommentera här: