Då var det dags


Jag tänkte försöka komma iväg tidigt idag så jag även kommer hem tidigt i eftermiddag, så nu är det väl dags att sätta fart och göra sig i ordning för dagens äventyr.
A sover fortfarande ,som vanligt, men han ska också iväg "på turné" idag så jag ska väcka honom nu.
Ha en riktigt bra dag!
Kram!



1 Nilla:

skriven

Halloj

Du får ha en jättebra dag...och härligt kort på gubben och vovven...

2 linda:

skriven

Morron på dig själv!

Hoppas dagens äventyr blir kanon!



Själv funderar jag på att baka idag..men vi får väl se!

3 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Hoppas att du får det super trevligt i dag!



Kram Sus

4 vivan:

skriven

Önskar dig och din mamma en skön tur!

Vågen vill jag inte ha!nä,nä inte jag inte...huva!!

Hoppas vädret håller sig och att solen lyser hela dagen på er...kramiz:)

5 Mia:

skriven

Ska du ut och turnera idag också??!!! ;-)

6 Ellen:

skriven

det samma det samma,,, hoppas det går bra på din "turne"

7 Nettan:

skriven

Ha en bra dag !

8 Annica:

skriven

God morgon! Eller god förmiddag kanske stämmer bättre...

Har haft så mycket att göra så jag har inte startat datorn...

Hoppas du får en skön dag!

/Annica

9 Camilla:

skriven

Är det jhobbet som börjar nu? Hoppas att det går bra. Själv ska jag på miniturne´med stadenbesök inklusive Synsam och sen lite andra måstegöran..

Men solen den lyser..med sin frånvaro, så det kvittar

:-)

10 synne:

skriven

Han har varit på turne, och har kommit lätt på sne.

Finns det ingen som kan säga var han är....

Hoppas du hade kul på ditt äventyr.

Kramen på dig.

Kommentera här: