Då var det dags



Första arbetspasset efter semestern börjar om ett par timmar.
De sista dagarna har det kännts tungt att man ska börja jobba igen.
I dag kom jag på att det inte finns någon återvändo, semestern är slut, så varför tynga ner humöret med en massa tråkiga tankar om hur eländigt det är att börja jobba igen?!
Jag har alltså försökt tänka positivt kring jobbstarten i stället och det fungerar faktiskt...nu känns det riktigt kul att börja jobba igen...det finns mycket som är positivt med mitt jobb och självklart är det dom sakerna jag ska tänka på!!!
Blir det en lugn natt på jobbet kanske jag t o m kan titta in till er och se vad ni haft för er.
Hoppas ni får en bra kväll!
KRAM!

Glöm inte detta!
;)
1 My:

skriven

Fy men det blir nog bra när du väl kommit dit! Ha en bra start nu, kram

2 jayne:

skriven

BRA....med positiva tankar...ska man ha!!!

Jag har redan börjat så smått...har denna och en vecka kvar. Men vi har en hel del omändringar på jobb...mindre roliga såna...så...POSITIVA TANKAR...

Ha en bra natt

3 Chewing Guns:

skriven

Aloha tjejen! Vad kan man göra liksom? Det är bara att gilla det jävla läget typ.



Vi är killarna på chewingguns.



På sex dagar blev vi den snabbast växande bloggen på metroportalen innan vi diskades på väldigt oklara grunder av gratistidningsredaktionen.



I augusti startar vi om på nytt på nytt och förbättrat domän och redan nu ligger vår nya sajt uppe på wordpress.com om du vill kasta ett öga.



Titta annars gärna förbi vår diskade blogg - humor, satir och skruvade klipps på

http://metrobloggen.se/chewingguns för att se vad vi ger våra läsare.



Ha en grymt trevlig sommarkväll!



"Vi äter oss hellre mätta än ser våra barn svälta"



Yours truly!

4 Åsa.S:

skriven

Hoppas du får en lugn natt!

5 Annica:

skriven

Ja visst blev det snyggt!

Förstår att du blev sugen på en du med. ;-)

KRAM!

6 Ann:

skriven

MEN? Axmar brygga hittade inte vi!

7 Ellen:

skriven

det är alltid trist när man ska börja jobba igen ! men vad gör man,,, man måste ju,,,,



jag har förästen avslöjat min hemlighet nu =D

8 Manlee:

skriven

Hej!

Va med och rösta fram veckans blogg hos mig!

http://manlee.blogg.se/2008/july/veckans-blogg.html#comment

9 Junitjej:

skriven

Visst finns det en massa fördelar med att jobba? Det är billigare (det kostar att vara på semester!), man kommer in i sina rutiner, man har lediga helger att se framemot, man får träffa sina trevliga arbetskamrater....

10 soffie:

skriven

så bra med positiva tankar att ladda upp sig för.

Hoppas du får en bra jobbnatt!!!

11 Frillans!:

skriven

HEJ!

kIKA IN HOS MIG1

12 matilda:

skriven

härlig bild! cool värre!

13 Hanna:

skriven

Åhh, det är segt att börja jobba kan jag tänka mig!

Snygg bild förresten!



Hoppas i alla fall att det går bra för dig att jobba! Vad jobbar du med?



Natti natti!

14 Tina:

skriven

Bra pepptalk...;) inte lätt... jag är snart där oxå :D

15 carina:

skriven

Vi ska vara glada som har jobb...och du verkar ha ett jobb som du kan utvecklas inom och det är det inte alla som kan göra.

Kram och välkommen in i jobbarvärlden igen ;)

16 Angelica:

skriven

åhå vad skönt med semester det behöver jag också ! =) anyway hoppas du får en bra ledighet :P kram

17 jayne:

skriven

vår resurs personal ska vara mindre hos oss, fast att vi har fler barn med särskilda rättigheter nu. Detta innebär även schemaändringar IGEN... Nya schemat ska gälla från v 32....men...ja..ingen har fått det ännu..kul va???

Folk ska flytats om i huset, byta avdelningar.



ja det kan vara positivt, men vi har det alltid så här på hösten,så jag börjar tröttna. Vill ha lite trygghet.

Hur är det på jobb??

18 jayne:

skriven

ah...hur länge ska du jobba då????

19 jayne:

skriven

ah...bara 6,20 tim kvar då.... :)

Nu går jag till sängen....kram o hej

20 synne:

skriven

Hoppas dagen, eller kanske man ska säga natten gick bra ialla fall.

Här jobbar jag just nu, Cattis sitter vid sin dator och skriver. Ungarna sover eller är ute och jyckarna lever rövare på gräsmattan.

Solen skiner och jag mår bra.

Storkrramen till dig.

Synne.

Kommentera här: