Då kör vi igen då!!



På dagens lista står.

* Fixa 3 presenter.
* Mystery-shoppa på två ställen.
* Biblioteket.
* Apoteket.
* Fixa naglarna.
* Köpa snus åt A...inte glömma snusen,inte glömma snusen...dagens mantra för mig...
* Träffa mina gamla klass-kompisar S & A.

PUST!!!
Dessa listor gör mig trött men jag glömmer hälften om jag inte har en lista.

Angående sista punkten på listan...det ska bli SÅ KUL!!!
Jag och S träffas ju ofta men A har jag inte träffat på jättelänge.

Nu är det dags för mig att sätta fart.
Ha en bra dag mina vänner!!!
1 Petra:

skriven

Haha, va äckligt..precis din rubrik tänkte jag skriva till dig, hahaha!! japp då kör vi igen å hoppas vi hinner färdigt!!! Ha en jätte bra dag!

2 Ann:

skriven

Ha en underbar dag min vän!

3 sweetmama:

skriven

Skulle nog inte heller klara mig utan listor....

Du glömde väl inte snusen ;o)

Kram

4 soffie:

skriven

hoppas du får gjort det du ska.

guuu va söt den där listan är!

må gott

5 Kattis:

skriven

Då får du ha en toppendag!

Må gott och njut!

6 sara:

skriven

Listor är ju bland det bästa som finns!! Att få kryssa av det är som en lite kick hahaha..tur att man är lättroad. Hoppas du inte glömde snusen ;-)

7 Nettan:

skriven

Ja, jag måste nog också göra en sån där "att göra" lista på morgonen för på eftermiddan kommer man på saker som man egentligen skulle behövt göra ! Hmmm !



kram

8 My:

skriven

Låter som en bra dag! Men glöm snuset vetja :)

9 Helen:

skriven

Aldrig fel med en lista glömde du snusen eller den kom med hem ;) Är tyvärr dålig på det här med listor men borde nog fixa en med tanke på semestern. Hoppas du får en härlig dag med vännerna :)

Ha de gott.

10 Åsa.S:

skriven

Hoppas du hunnit med allt! =)

11 Tina:

skriven

Det är så skönt att slippa "glömma" snuset nuförtiden ;)

12 Åsa:

skriven

Hoppas du får jättekul med dina gamla klasskompisar! !

13 matte:

skriven

hoppas du kom ihåg allt!

jag är bra på att skriva listor.. men jag gör sällan allt som jag har skrivit, fast det känns lite bra att skriva en lista ändå :)

14 Ellen:

skriven

Hur har du haft det idag ? Kom du ihåg snuset =D



Jag är också en list människa,,, annars glmmer jag också så mycket,,, guldfisk minne

15 A:

skriven

Fick du med dig snuset då????

Hehehe...

Hoppas du haft en bra dag och fått gjort vad du skulle =)

16 Mia:

skriven

Hahaha!!! Ytterligare en list(ig) kvinna!

17 Cajsa:

skriven

Alltså, vad är det där Mysteryshopping som du ägnar dig åt?

18 synne:

skriven

Så du är en mysteri shopper du med.

Har inte gjort så många uppdrag än, då de flesta är i storstäder runt om i Norge.

Men nån gång ska det väl finnas nått här omkring med.

Kram Synne.

Kommentera här: