Brända bröst



Det vackra vädret fortsätter i alla fall ett par dagar till verkar det som
Jag har jobbat i natt så nu ska jag sova en stund.
I dag blir det ingen solning för mig, jag brände tuttarna i går...
Satt stilla i solen och läste i 40 minuter och det räckte.
Jag är nog inte gjord för solning utan måste nog vara ute och röra mig i solen.
Har fotat "det röda" så bildbevis kommer senare i dag.
1 klara:

skriven

god morgon :)

2 Fia:

skriven

Stämmer det som väderprognosen visade, så är det ju i princip vindstilla hos dig. Inte konstigt om ni bränner er i den värmen.

Hoppas ni kommer ihåg att dricka tillräckligt med vatten när ni jobbar med djuren.

3 Bim H-D:

skriven

Hm, efter att ha varit van nu ett tag att kunna traska runt i bikini om så är mitt i natten - och det är som en varm sommardag... Nu satt man ute på altanen när man fick besök på kvällen/nattkröken igår... Iklädd mysdress med jacka med luva och lång oversize top... och frös!!! vindjacka med fleece invändigt hjälpte inte ens, bläää... jodå, TVÅ infravärmare var inkopplade och massor av värmeljus i en skål med vatten... drack varmt kaffe och frös!

Svensk sommar? Gissa vem som INTE saknade den under semesterturen?

Må så grankott... ngn som vill ha värme i massor och sol!!! blå himmel med mer moln än blått... äldsta vill iväg och handla i något shoppingcentra idag... möjligen läge? Ja, än bättre om man hade haft pengar i mängd att handla för då också, suck...

4 Nina:

skriven

Ajdå, röda och brända tuttar, låter inget vidare. Låter mer som godis. Fast jag kan tänka att det inte känns som något gott. Nä, bäst är att röra på sig i solen.

5 synne:

skriven

Brända mandlar vet jag vad det är, men brända tuttar....

Du måste smörja in dig med solcreme förstår du väl....

Din stackare hehe...

Kramen från mig.

Synne.

6 Tageinga:

skriven

God bless you

Kommentera här: