Borgerlig vigsel



Gårdagens vigsel var min första borgerliga vigsel och det var lite annorlunda mot för i kyrkan.
Själva vigselakten tog bara någon minut och sen var det klart.
Bruden grät mest och sen var det nog jag...bröllop är ju så fina!!
Efter vigseln blev det mat, dryck och kalasande och det var mycket trevligt.
=)
Idag är huvudet och kroppen lite sega efter vinet i går men det är väl så det ska vara efter en trevlig fest....
1 Annica:

skriven

Tack så jätte mycket!

Är själv otroligt nöjd med tårtorna. Ovanligt!

Ja det är många timmar som ligger bakom tårtorna. Men det var det värt!

Ha en bra dag!

Nu ska min kropp få vila.

KRAM!

2 Mia:

skriven

Så smidigt med borgerlig vigsel... L

3 Anonym:

skriven

Alla går på bröllop hela tiden, jag vill med! Dte är ju så fint!

4 Angelica:

skriven

Det var jag som skrev det där sista..

Kommentera här: