Augusti



Nu är vi inne i augusti, den sista av sommarmånaderna.
Jag fattar inte vart juni och juli tagit vägen, som vanligt rusar tiden.
Det märks på kvällarna nu att det går mot höst, vid 23-tiden är det mörkt ute.
Det är ganska mysigt när det blir mörkt på kvällarna, jag gillar ju att tända stearinljus och dom gör sig bäst när det är mörkt ute.

Tänder ni ofta ljus?

1 Vaniljis:

skriven

Jaa, nästan varenda kväll när det är höst och vinter. SÅ mysigt!

2 synne:

skriven

Sommaren är kort.....

Det mesta regnar bort....

Nu är det augusti och hösten kommer ett steg närmare för varje dag.

Men ljus inne är mysigt.

Värmeljus i fönstren är vackert med.

Varför måste man alltid bli så trist i sinnet när hösten närmar sig....

Varje årstid har sin charm...

Njut dagarna nu. Det är härligt att leva.

Kramen från mig.

Synne.

3 Cajsa:

skriven

När det är välstädat hemma så brukar jag göra det. =)

4 Fia:

skriven

Vi tänder ofta ljus, året om. När det är som allra ljusast mitt i sommaren kanske det inte riktigt blir samma effekt, men ibland tänder vi ljus när vi äter eller myser även då.

5 Camilliondollar Baby:

skriven

Jag tycker det är mysigt med ljus, så det försöker jag ha tänt här hemma på kvällarna.



Kram

6 Tina:

skriven

Jag är en LJUSOHOLIST nu vet alla det...älskar ljus i alla former:)

7 Camilla:

skriven

Ja var tar hela sommaren vägen. Det är det jag sitter och funderar över nu också. Det är så kort och jag hinner inte med och det gör mig lite sorgsen. Jag vet inte i och för sig, hur jag skulle kunna nyttja sommaren mer än vad jag redan gör. Men ändå vill jag bara ha mer. Vet inte om det är ledighet eller ljuset eller bara snöfrånvaron som lockar mest. Men något är det...

8 ingunn:

skriven

försöker göra det så ofta som möjligt. tillomed på sommaren :) Mysigt!

Kommentera här: