Äta med brorsan

Brorsan ringde nyss och var i närheten. Nu ska vi åka och träffa honom för att käka tillsammans. Jag tror det blir pasta för mig idag.
Vad ska ni äta?

1 My:

skriven

Mmm maken har handlat men jag tror det blir lite räkor, grilla kött m m Och Champange....:) Ha en go kväll!

2 matte:

skriven

Smarrigt! här blir det lite plockmat, dip och gottis. Vad jag blir sugen att gå på loppis! har inte varit på flera veckor.. att botanisera bland allsköns grejer till billiga priser är kul!!

3 Margaretha:

skriven

Va kul med fina loppisfynd......

Jag har marinerat stora smaskiga entrecoteskivor som skall få landa på grillen om nån timma.....fredagsmys så det förslår.....

Kram

Margaretha

4 Mia:

skriven

Här har sonhustrun lagat köttfärspaj, det är hon suverän på! Jag är så mätt, så jag somnar snart L

5 victoria:

skriven

ohja, det äre allt!

vart är du ifrån :D ?

6 A:

skriven

Nu har jag precis smaskat i mig chokladpraliner =)

Sååå goda de var.... Tack.

7 synne:

skriven

skulle bli kina mat. Blev korv med mos hehe.....

8 Anthonyandrine:

skriven

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

Kommentera här: