Zzzzzzz

- Ska vi titta på "Cracker" som vi har inspelat frågar A när vi kommit in från stallet.
- Javisst säger jag.

Vad händer?! Efter 5 minuter sover han och snarkar så jag tror taket kommer att lyfta snart .....



1 evans:

skriven

Är A mannen i huset? Det låter lite typiskt karlar det där nämligen ;)

2 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Jo jag tror att jag fick bort lukten som det kändes, men den har inte torkat ännu, ligger på golvet och torkar! =) Jäkla skit katt!

/Sus

3 Nilla:

skriven

ha ha vilken underbar bild,,skulle jag visa den hemma skulle min gubbe tycka att den var bekant..Den där filmen har jag koll på i 5 min sen sover jag....

4 Inger Maryissa:

skriven

Vilken kul bild !!

5 Plogflickan:

skriven

Men är det en corgi som ligger och myser?

6 Abelhilde:

skriven

Big tnks for interesting and useful site!

Kommentera här: