Vart tog kvällen vägen?

Klockan 19.10 satte jag mig i min tv-fåtölj för att se de regionala nyheterna...klockan 22.00 väcker A mig och säger att det är dags att kvällsfodra i stallet...vad som hände därimellan har jag ingen aning om...sov som en stock!!!

image901

Vill bara förtydliga att jag INTE hade någon chipspåse  ;)
1 Nina på Johangården säger:

skriven

Sen tror jag faktiskt inte att du ser ut som en häst heller så... ; )

2 Borthy:

skriven

Gick det att somna om igen efter nattjobb och dagsovning och sedan kvällstupplur med efterföljande utfodring? Jag skulle nog inte fixa det. Hoppas du sover skönt nu Norrland! Kram

3 Mia:

skriven

Har dina hästar så där lyxigt i stallet?? Får jag bli häst hos dig????
P.S Jag kan också hoppa över chipspåsen... ;-)

4 Alex:

skriven

Sådär kan det bli ibland...hoppas det gick bra att somna om sedan!

5 Annelie:

skriven

Stackare. Då kan det inte ha varit så kul att klä på sig för att behöva gå ut.
Ha en bra dag!

6 Åsa.S:

skriven

Vad härligt! Då var det säkert just det du behövde.

7 kicki:

skriven

Ja visst är det väl konstigt, vart tar den där timmen vägen egentligen, men va gott man sover..
Ha det bra.

8 Carina:

skriven

Snopet är det när man somnar ifrån så där :/
Själv så lade jag mig i sängen 20.00 i går pga.
migrän, men jag känner mig lite bättre idag.
Jag kanke slipper de där riktigt långkörarna med tre dagars nu...hoppas,hoppas.

9 Chrisronja:

skriven

Your website is extremely interesting

Kommentera här: