Varför???

När man läser att 12-åringar leker stryp-lekar på internet då blir man mållös!!!
Det här är bara för tragiskt!!

1 Alex:

skriven

Jag läste det också...så otäckt! :(

2 Marie:

skriven

tragiskt!

Ha en kanonbra kväll!
Kram kram kram

3 Gabbi:

skriven

Har läst det, å jag ryser, man blir som du säger mållös!! Vart e samhället på väg?! Usch!!
Ha en fortsatt fin kväll!!

4 Sus i dus:

skriven

Men gud så tragiskt! Stackars föräldrar!
/Sus

5 Sus i dus:

skriven

Ja verkligen, jag blir så himla trött, när man sitter och grejar och vill kommentera osv och det blir bara stopp!

/Sus

6 Pialotta:

skriven

Usch ja så bedrövligt.. det börjas långt ner i åldrarna.. alla dessa "lekar" som är helt nytt och allt annat som är mardrömmar.
Tjing

7 Inger Maryissa:

skriven

Ja, det är jätte-läskigt.
För en tid sedan togs det upp i ett av Dr Phil´s program.
Undrar vad det är som driver barn att leka så farliga lekar.

8 Carina:

skriven

12 år och håller på med sådant?
Vuxen världen måste nog vara mer "mä liggig" :/

9 Anna´h:

skriven

Vart e´världen på väg ??
Ryser när jag tänker på vilken värld mina barn
kommer att ha sin uppväxt i ..
Lider med föräldrarna , finner inga ord för hur tragiskt detta e´!!
Kram på dej

10 Mia:

skriven

Det är fruktansvärt! Jag förstår det inte riktigt..Å vem kan hitta på nåt sånt?? Näää.... :-(

11 ledsen:

skriven

Jag kan ju säga att det finns ej ord för detta tragiska som hänt våran familj.Ett gott råd barn ska ej ha ett privat liv som mobil eller internet .Man ska kolla vad dom gör och även läsa sms och dagbok utan
att ha dåligt samvete........En trasig familj.........

Kommentera här: